וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנס הזה כל כך חזק שאפשר לבשל עליו ארוחה. צפו

אילן גלר

18.11.2016 / 6:31

עדיין לא מדובר בפנס-כיס, שכן אורכו עומד על כמעט 20 סנטימטרים, אבל עוצמתו זהה למקרני וידאו בהם משתמשים באולמות. המחיר: 199 דולרים

צילום מסך

חברת Wicked Lasers האמריקנית הציגה כבר לפני כמה שנים את ה-FlashTorch - פנס חזק כל-כך שבעת הפעלתו בעוצמת הבהירות המקסימלית ניתן להשתמש בו על מנת להצית אש או לבשל מעליו ארוחת שטח מזינה. הבעיה של אותו פנס היא משקלו וגודלו שהפכו אותו לאביזר מסורבל למדי, ובטח לא כזה שאפשר פשוט לזרוק לתוך התיק מבלי לחשוב פעמיים.

כעת מצטרף ל-FlashTorch דגם המיני הרשמי, שעבר דיאטה שצמצמה את מידותיו בכ-40 אחוזים. עדיין לא מדובר בפנס-כיס, שכן אורכו עומד על כמעט 20 סנטימטרים, אך זכרו כי גם עוצמת הבהירות שלו גבוהה בהרבה מזו של רוב פנסי השטח, ולמעשה זהה לנורה המותקנת בדרך כלל במקרני וידאו בהם משתמשים באולמות כנסים.

הפנס כולל סוללה נטענת המספיקה לעד 100 דקות שימוש, אם כי בעת הפעלת הפנס בעוצמה המרבית יורד זמן השימוש ל-30 דקות בלבד. בנוסף, הפנס כולל מערכת אוטומטית שנועלת אותו ולא מאפשרת לו לפעול כשהוא נמצא בתוך התיק, כדי שלא יתרחשו מקרים מצערים בהם הצית אש בלתי רצויה. מחירו של דגם המיני זהה לזה של הפנס הגדול והמקורי - 199 דולרים בהזמנה ישירה מאתר היצרן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעוצמה המרבית הסוללה מספיקה לחצי שעה./מערכת וואלה!, צילום מסך
FlashTorch מיני. צילום מסך
אפשר גם להדליק איתו מדורה, לבשל עליה ולחסוך בסוללה./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully