וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יהיו בלבולים: כך תעדכנו ידנית את שעון החורף בסמארטפון

28.10.2016 / 8:15

מדי יום אנחנו סומכים על הסמארטפונים שלנו שידעו להעיר אותנו בזמן, אבל פעמיים בשנה - במעבר משעון חורף לקיץ ובמעבר משעון קיץ לחורף - עדיף לסמוך על עצמנו. אתם הרי לא רוצים לפספס שעת שינה

כך תעדכנו ידנית את שעון החורף בסמארטפון/מערכת וואלה! News

רובנו סומכים על מכשיר הסמארטפון שלנו, שיידע מה השעה ובעיקר יידע להעיר אותנו בבוקר ברגע המתאים. בלילה שבין מוצאי שבת ליום ראשון יש להזיז את השעה לאחור מ-2:00 לפנות בוקר לשעה 1:00. בעוד מרביתנו נהנים מעדכון אוטומטי של השעון בהתאם לאזור הזמן שלנו, לא בטוח שהעדכון לשעון חורף ייכנס לתוקף ולכן מומלץ - אם אתם מעוניינים לקום בזמן ולא לפספס שעת שינה - לעדכן את השעה ידנית. במהלך היום ניתן יהיה להחזיר את העדכון האוטומטי ללא חשש.

באנדרואיד היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time). לאחר שנכנסתם אליה, בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time). בחרו את אזור הזמן הנכון ואז את השעה הרצויה.

החלפת שעון אנדרואיד. -, צילום מסך
עדכנו את השעה ידנית בתפריט ההגדרות./צילום מסך, -

באייפון (iOS) היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) ובחרו באפשרות "כללי" (General). כעת מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) וכבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically). כעת בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה הרצויה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
עדכון שעה ידני באייפון. -, צילום מסך
במהלך יום ראשון תוכלו להחזיר את ההגדרות למצב אוטומטי./צילום מסך, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully