וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליחה לחדש סוף סוף: אפל חשפה את מחשבי המקבוק פרו החדשים

27.10.2016 / 22:57

המחשבים החדשים קלים, מהירים ודקים יותר משמעותית מהדור הקודם. בגרסאות המתקדמות הם כוללים קורא טביעות אצבע כמו באייפון ורצועת מגע חדשה שתהפוך את השימוש להרבה יותר יעיל

אחרי ציפיה רבה, וכמה שנים בהן אפל לא עדכנה את המחשבים הניידים מסדרת המקבוק פרו, קיימה הערב החברה מסיבת עיתונאים בסן פרנסיסקו והכריזה על סדרת מחשבי המקבוק פרו החדשים. העדכון האחרון של מערכת ההפעלה MacOS חשף את רצועת ה-OLED הנמצאת בין המקלדת למסך ונקראת Touch Bar וגם את ה-Touch ID, קורא טביעות האצבע המוכר ממכשירי האייפון, שכעת משולב במחשבים. המקבוק פרו יהיה זמין בגדלי מסך של 13 אינץ' ו-15 אינץ' והם יהיו דקים וקלים יותר בצורה משמעותית מהדור הקודם.

לא מדובר במחשבים עם מראה חדש, העיצוב כמעט זהה לדור הקודם. לפי אפל, המסך החדש דק בדיוק כמו המקבוק בגודל 12 אינץ' והם מציעים עוצמת בהירות גבוהה יותר ב-67 אחוזים, עם 25 אחוזים יותר צבעים מהדור הקודם.

עוביו של המקבוק פרו 13 אינץ' עומד על 14.9 מילימטרים - 17 אחוזים דק יותר מהדור הקודם והוא שוקל 23 אחוזים פחות: 1.3 קילוגרם בלבד. עוביו של המקבוק פרו בגודל 15 אינץ' הוא 15.5 מילימטרים ומשקלו 1.8 קילוגרמים, 20 אחוז פחות מהדגם הקודם.

שמענו בחודשים האחרונים רבות על רצועת ה-OLED - רצועת מגע שתציג קיצורי דרך כמו דפדפן ספארי, ניתן יהיה לראות בה את האתרים האהובים עליכם, לדפדף בין החלוניות, באפליקציית התמונות ניתן יהיה ליישר תמונות קיימות, באפליקציות מסרים ניתן יהיה לגשת לאימוג'י בקלות וגם תוכנות העריכה המקצועיות, כמו פוטושופ, יתמכו באותו הפאנל. למעשה, מדובר בכפתורי מגע שיתאימו את עצמם לפי התוכנה שנמצאת בשימוש. באפל נפרדו גם מכפתור האסקייפ (Esc) הפיזי, שיגיע בצורת כפתור מגע. כמו כן, בצד הימני של רצועת המגע ניתן יהיה למצוא את קורא טביעות האצבע Touch ID.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רזים יותר וחזקים יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

המחשבים החדשים מצויידים במקלדת הזהה למקבוק 12 אינץ', שאמורה להיות נוחה ושקטה בצורה משמעותית. בנוסף, במחשבים החדשים אפל נפרדה לחלוטין מחיבור ה-USB המוכר וכעת הם יגיעו עם 4 כניסות ThunderBolt בדור השלישי, הכניסות זהות ל-USB Type-C וניתן לטעון את המחשב באמצעותן, לחבר מסכים חיצוניים או התקנים חיצוניים.

המקבוק פרו בגודל 15 אינץ' יגיע עם מעבד מרובע-ליבות Core i7 מהדור השישי של אינטל (לא הכי עדכני), במהירות 2.13Ghz עם 16 גיגה זיכרון RAM, כרטיס מסך Radeon Pro המהיר 2.3 יותר מהקודם וזיכרון התחלתי של 256 גיגה לאחסון בתצורת PCIe מבוסס SSD. דגם ה-13 אינץ' יגיע בשתי תצורות, אחת עם רצועת המגע וארבע כניסות Thunderbolt ואחת ללא רצועת המגע עם שתי כניסות Thunderbolt בלבד. המפרט הבסיסי של המחשבים הוא מעבד Core i5 מהדור השישי גם כן, במהירות 2.0Ghz עם 8 גיגה זיכרון RAM ונפח התחלתי של 256 גיגה לאחסון בתצורת PCIe מבוסס SSD.

מחירו של דגם ה-13 אינץ', ללא רצועת המגע, עומד על 1,499 דולרים והוא זמין לרכישה כבר עכשיו. דגם ה-13 אינץ' עם רצועת המגע בתצורה הבסיסית יעלה 1,799 דולרים ויהיה זמין לרכישה בשבועיים-שלושה הקרובים. דגם ה-15 אינץ' יעלה 2,399 דולרים לגרסה הבסיסית וגם הוא יהיה זמין לרכישה בשבועיים-שלושה הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
השקה מקבוק פרו. יח״צ, צילום מסך
רצועת המגע עשויה להביא לשיפור משמעותי בחוויית המשתמש./צילום מסך, יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully