וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט ברשת: בחורות חמודות מעשנות באנגים יצירתיים

אילן גלר

30.10.2016 / 8:42

Coral Reefer, בת ה-28 מקליפורניה, צברה תוך חודשים ספורים יותר מ-175,000 עוקבים באינסטגרם, 117,000 מנויים ביוטיוב ו-23,700 עוקבים באפליקציית פריסקופ. והיא ממש לא לבד

צילום מסך

קבלו את התופעה האחרונה שכובשת את אתרי הסרטונים ברשת - WeedTubers; בחורות, לרוב בשנות העשרים לחייהן, המצלמות את עצמן מעשנות באנגים יצירתיים. אחת מהן, המכנה עצמה Coral Reefer, היא בת 28 מקליפורניה ותוך חודשים ספורים היא צברה יותר מ-175,000 עוקבים באינסטגרם, 117,000 מנויים ביוטיוב וגם 23,700 עוקבים באפליקציית פריסקופ, שם היא מעבירה את חוויות העישון שלה בשידור חי.

רשימת סרטוני הווידאו של Coral כוללת התנסויות בדרכי עישון שונות, כמו גם באנגים יוצאי דופן כדוגמת עישון דרך דלעת ברוח חג ליל כל הקדושים. היא מרבה לענות לשאלות הגולשים, הן בנושאים פרקטיים בנוגע להשגת מריחואנה ודרכי השימוש בה, והן לגבי עמדתה הפוליטית (אותה אתם בוודאי יכולים לנחש) על לגליזציה של סמים וחופש הפרט בארה"ב.

Coral Reefer ממש לא לבד, ובנות אחרות בטרנד ה-WeedTubers מחזיקות אף הן פרופילים מצליחים בפריסקופ עם אלפי ומאות אלפי עוקבים. הן מאמינות שהסרטונים מעניקים להן קול וחשיפה שנשים לא יכלו לשאוף לה בעבר, ומשנה את תדמיתן של נשים המעשנות גראס ממוזנחות ועצלניות לכאלו שנראות מצוין, תורמות לקהילה, ומעשנות כתחביב לשעות הפנאי שלא הורס את שמן הטוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully