וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן מהירות: גוגל פיקסל VS אייפון 7 - מי ניצח? צפו

אילן גלר

1.11.2016 / 8:29

בסבב הראשון האייפון הצליח לפתוח את כל האפליקציות תוך דקה ו-24 שניות, והפיקסל סיים בתוך דקה ו-55 שניות. אולם בהרצה נוספת, נפתח פער משמעותי יותר

צילום מסך

אייפון 7 פלוס של אפל ומכשיר הפיקסל XL של גוגל הם ללא ספק צמד מכשירי הדגל החשובים של החודשים האחרונים, שזכו ללא-מעט מחמאות. הם התמודדו ראש בראש בכמה מבחני רשת מוזרים וכעת הם נבחנים מתמודדים על התואר, הסמארטפון המהיר ביותר של 2016.

מבחן הביצועים של PhoneBuff, בניגוד למבדקים קודמים, מנסה לבחון את יכולות המכשירים בתנאי שימוש אמיתיים, ולא באמצעות אפליקציות בנצ'מארק. במהלך המבחן מופעל המכשיר ולאחר מכן נפתחות בזו אחר זו כמה אפליקציות פופולריות, הזמינות עבור שתי הפלטפורמות. זו דרך טובה לבחון את חווית השימוש האמיתית במכשיר, בניגוד למספרים שעשויים להעיד על ביצועי המעבד או הזיכרון, אך הם חסרי משמעות עבור המשתמש בפועל.

בסיבוב הראשון של המבחן סיימו אייפון 7 פלוס ופיקסל XL בתוצאה די צמודה: האייפון הצליח לפתוח את כל האפליקציות תוך דקה ו-24 שניות, והפיקסל סיים בתוך דקה ו-55 שניות. אולם בהרצה נוספת, נפתח פער משמעותי יותר. האייפון, שטען חלק מהאפליקציות מתוך הזיכרון, סיים בתוך מעט פחות משתי דקות, בעוד שהפיקסל נדרש ליותר משלוש דקות.

ההסבר הניתן לכך הוא שאנדרואיד מנהלת את משאבי המערכת באופן אופטימלי פחות, אם כי כמובן ששני המכשירים מהירים למדי וקשה להאמין כי משתמשי הפיקסל ירגישו שהם ממתינים זמן רב לפתיחת כל אפליקציה על המכשיר החדש שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גוגל פיקסל VS אייפון 7. צילום מסך
מימין: אייפון 7 פלוס. משמאל: גוגל פיקסל XL./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully