וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל סירבה להחזיר לו כסף על אייפון עד שיוכיח שהוא לא סדאם חוסיין

אילן גלר

31.10.2016 / 9:08

במקום העברה בנקאית עם החזר על סכום המכשיר, שרקט חוסיין התבקש להוכיח לחברה שהוא אינו הדיקטטור העירקי שנתלה למוות לפני עשור

צילום מסך

שרקט חוסיין, בן 26 תושב בירמינגהם שבאנגליה, רכש בחודש שעבר עבור אחותו מכשיר אייפון 7 חדש תמורת 799 ליש"ט. לרוע המזל, אחותו לא רצתה את המכשיר וחוסיין חזר לחנות כדי להזדכות על האייפון. מדיניותה של אפל היא לאפשר החזרות שכאלו ללא ויכוחים, אם כי בשל גודל הסכום נאמר לחוסיין שאין אפשרות להשיב לו את הסכום ששילם במזומן, והוא יקבל אותו בתוך כמה ימים בהעברה בנקאית לחשבונו.

לאחר שחיכה כמה שבועות, במהלכן לא הוחזר הסכום לחשבונו של שרקט, חוסיין גילה במקום העברה בנקאית פנייה מאפל בחשבון המייל שלו. במייל הופיעה בקשה חריגה כי עליו להוכיח לחברה שהוא איננו קשור לסדאם חוסיין, הרודן הרצחני לשעבר של עירק, שנתלה בשנת 2006 לאחר שנשפט על פשעי מלחמה בבית דין מטעם הממשל החדש.

שרקט ההמום פנה לשירות הלקוחות של אפל, שם נמסר לו כי ייתכן ושמו מופיע ברשימת החשבונות האסורים של ממשלת אנגליה, ועל כן העברת הכספים אליו התעכבה. החברה הבטיחה כי תטפל בעניין הזיכוי ותעביר אותו בהמשך, אם כי לא ברור כיצד בדיוק הצליחו אנשי החנות לבלבל בין הצעיר הבריטי לדיקטטור העירקי - שכאמור, כבר מת עשור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שרקט חוסיין. צילום מסך
אין אפילו דמיון קלוש./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully