וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה בית אחרי ששכנעה את 20 בני הזוג שלה לקנות לה אייפון 7

אילן גלר

31.10.2016 / 9:06

לפי הדיווחים ברשת, במהלך כמה שבועות החלה ז'יאולי לנהל מערכת יחסים עם 20 גברים שונים ושכנעה את כולם לרכוש עבורה את המכשיר היקר. אנחנו מקווים שהסיפור הזה נכון

ShutterStock

תושבת העיר שנג'ן שבסין, המכונה זי'אולי בתקשורת, רכשה לאחרונה בית נאה בפרברי העיר עבור שני הוריה המזדקנים. מחירו של הבית עומד על כ-115,010 יואן (65,000 שקלים), רחוק מהישג ידה כבת למשפחת מהגרים דלת-אמצעים, אולם ז'יאולי הצליחה להשיג, לכאורה, את הסכום בתכסיס שהצית דיון נרחב ברשתות החברתיות ואתרי החדשות בעולם.

מחזיקה אייפון. ShutterStock
עוד כמה אייפונים והייתה מתקינה גם בריכה./ShutterStock

חשוב לציין שאתרי חדשות רבים, בהם ה-BBC הבריטי, מדווחים על הסיפור אך בבדיקה בכל האתרים הגדולים באנגלית, וגם בכמה מקורות סיניים, לא נמצא אישור לסיפור מעבר לפורום בו הוא הופיע לראשונה, וכל שאר הדיווחים הרבים עליו.

לפי הדיווחים, במהלך כמה שבועות החלה ז'יאולי לנהל מערכת יחסים עם 20 גברים שונים. לא ברור עם כמה מהם נפגשה בפועל וכמה שוחחו עמה רק דרך הרשת, אולם בדרך כלשהי הצליחה ז'יאולי לשכנע את כולם לרכוש עבורה מכשיר אייפון 7 חדש ביום ההשקה. הסמארטפון הנחשק יקר מאוד בסין, וז'יאולי מכרה את כל המכשירים שנמסרו לה בסכום שהספיק לצורך רכישת הבית.

האם מדובר בהתנהגות לגיטימית או רמאות? יותר מ-13 מיליון תגובות בנושא עלו לרשת החברתית הסינית Weibo (המקבילה של טוויטר). בעוד שחלק מהגולשים סבורים כי מדובר במעשה שלא יעשה, רובם דווקא משבחים את ז'יאולי על מקוריותה. "אני לא יכולה למצוא אפילו חבר אחד. היא הצליחה למצוא 20 גברים באותו הזמן, ואפילו שכנעה אותם לקנות לה אייפון 7. אני רוצה לבקש ממנה שתלמד אותי איך עושים את זה", כתבה אחת המגיבות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אייפון 7 פלוס. רויטרס
אייפון 7 - לא עסק זול./רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully