וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודאק השיקה סמארטפון בעיצוב רטרו המיועד לצילום

אילן גלר

3.11.2016 / 7:06

מלבד שני לחצנים פיזיים נוחים לצילום, אפליקציית המצלמה מאפשרת לשלוט בכל מאפייני הצילום, כמו במצלמות SLR מקצועיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קודאק אקטרה - לחובבי המותג קודאק./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת הצילום הוותיקה קודאק סבורים כנראה כי שוק הסמארטפונים עדיין לא עמוס דיו, שכן המוצר האחרון עליו הכריזה החברה הוא סמארטפון בעיצוב רטרו המיועד לצלמים הזקוקים לתכונות אותן מכשירי סמארטפון אחרים אינם יכולים לספק.

המכשיר החדש, Ektra, מצויד בעדשה אחורית באיכות 21 מגה-פיקסל ובעדשה קדמית באיכות 13 מגה-פיקסל, שהיא לטענת קודאק העדשה הגדולה ביותר בשוק לצילומי סלפי. שני לחצנים גדולים מאפשרים צילום מידי ללא שימוש במסך המגע, שינוי מרענן לעומת סמרטפונים אחרים.

הסמארטפון מצויד במעבד Helio X20 בעל עשר ליבות של מדיהטק ומריץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. למכשיר מסך בגודל 5 אינץ', 3 גיגה זיכרון RAM, 32 גיגה לאחסון וסוללה בנפח של 3,000 מיליאמפר-שעה. הוא צפוי להגיע לחנויות באירופה מאוחר יותר השנה, במחיר התחלתי של כ-2,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלבד המצלמה, החומרה בינונית וסבירה./מערכת וואלה!, צילום מסך

המפרט והמחיר מעידים כי מדובר במכשיר ביניים עם טוויסט אבל החידושים הגדולים ביותר ב-Ektra אינם קשורים בחומרה, אלא דווקא באפליקציות המותקנות עליו, בהן אפליקציית הצילום הכוללת ממשק בסגנון מצלמות SLR מקצועיות עם מעבר מהיר בין מצבי צילום שונים המותאמים לתנאי תאורה וסיטואציות מגוונות.

מצב צילום ידני מאפשר שליטה מעמיקה בזמן החשיפה, הפוקוס, מהירות הצמצם ופרמטרים נוספים שבדרך כלל מוגדרים באופן אוטומטי במצלמות סמארטפון, ללא אפשרות כיוונון על ידי המשתמש, לפחות לא באפליקציות המובנות במרבית המכשירים. עם זאת יש לא מעט אפליקציות צילום חינמיות שגם יאפשרו את כל הפיצ'רים האלה בכל מכשיר אנדרואיד.

אפליקציה בלעדית נוספת, Super 8, מאפשרת יצירת סרטוני וידאו כך שיראו כמו סרטי ה-8 מילימטרים הקלסיים של קודאק. כאן יש לציין שכמעט כל אפליקציית פילטרים לסרטוני וידאו מציעה אפקט דומה, באיכות ואמינות משתנות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully