וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מצלמות ושני מסכים: LG V20 הושק בישראל. כמה הוא יעלה?

מייקי לוי

1.11.2016 / 10:33

בדומה ל-G5, גם מכשיר הדגל של סדרת ה-V של החברה הדרום-קוריאנית מציע מפרט מתקדם במיוחד, חומרים איכותיים ופיצ'רים רבים שלא תמצאו במכשירים אחרים. המכשיר מציע יכולות מולטימדיה מתקדמות, מערך צילום משוכלל ומסך משני שאמור לשפר משמעותית את חוויית השימוש

צלמים זמניים מורשים

כחודשיים לאחר שהושק בעולם, חברת LG השיקה הבוקר בישראל את ה-LG V20, מכשיר הדגל החדש מסדרת מכשירי הפרימיום שלה. לדברי החברה, ליורש של ה-V10 יש יכולות מולטימדיה "המתקדמות ביותר בעולם"; המכשיר כולל פיצ'רים כמו מייצב וידאו 2.0 ומודול סאונד Hi-Fi Quad DAC.

בשונה מהדגם הקודם, הפעם החברה בחרה לייצר את ה-V20 מאלומיניום (AL 6013) שנמצא לרוב בשימוש בתחום התעופה, שיט המפרשיות ואופני ההרים. המתכת הזו נבחרה לכסות את גב המכשיר מאחר והיא חזקה במיוחד אך קלת משקל. כדי להגן על המכשיר עוד יותר נגד נפילות, החלק העליון והתחתון מוגנים על ידי סיליקון פוליקרבונט, חומר הנמצא גם בקסדות ומפחית זעזועים ביותר מ-20 אחוזים. LG בנו את המכשיר כך שיעמוד בתקני עמידות צבאיים לפי הדרישות של צבא ארה"ב. המכשיר יכול לעמוד בפני זעזועים ומסוגל לשרוד נפילות חוזרות מגובה של עד 1.21 מטרים.

ל-V20 מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD בטכנולוגיית Quantum, הנמצאת גם ב-G5, ומסך משני ברזולוציית1601040X. החברה שיפרה את המסך המשני (הממוקם בראש המכשיר ולא נפרד ויזואלית מהמסך הראשי), ולדבריה הוא כולל עוצמת בהירות ששופרה ב-50 אחוזים לעומת המסך ב-V10. בדומה לדגם הקודם, גם כאן המסך המשני מאפשר למשתמשים לצפות בקלות בהתראות והודעות. כמו כן, המסך מגיע עם יכולת חדשה המאפשרת לקרוא הודעות ארוכות יותר ואף להגיב או לשתף. בגב המכשיר תמצאו קורא טביעות אצבע ובפנים צויד ה-V20 בערכת השבבים המתקדמת, סנאפדרגון 820 של קוואלקום, 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה זיכרון לאיחסון פנימי עם אפשרות הרחבה.

בדומה ל-G5, ה-V20 מגיע עם שתי עדשות אחוריות, אחת רגילה של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8 ומייצב תמונה אופטי ואילו השניה כוללת עדשה רחבה של 135 מעלות, 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F2.4. גם המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל מגיעה עם עדשה רחבה המאפשרת צילום ב-120 מעלות. את כל זה מפעילה סוללה נשלפת בנפח 3,200 מיליאמפר-שעה והמכשיר תומך בתקן Quick Charge 3.0 האחרון של קוואלקום, כך שתוכלו להטעין אותו במהירות.

LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מיועד לחובבי מולטימדיה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הסוללה הנשלפת היא אחד מסימני ההיכר של הסמארטפונים של LG, שמתעקשים לשמור על הפיצ'ר הזה לנוחיות המשתמשים, בניגוד ליצרניות רבות אחרות שדורשות פתיחה של המכשיר במעבדה כדי להחליף סוללה. לפי הדיווחים, הדגם הבא בסדרת ה-G המקבילה יגיע ללא מגירת הסוללה וככל הנראה הפיצ'ר הזה ייעלם גם בדגם הבא בסדרת ה-V. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט וממשק LG UX 5.0, גרסה מעודכנת לממשק הנמצא במכשירי ה-G5 והותאם כדי להקל על השימוש בפונקציות המולטימדיה.

ל-V20 מייצב וידאו 2.0 שעושה שימוש בטכנולוגיית ייצוב התמונה האלקטרוני של קוואלקום בגרסה 3.0. הטכנולוגיה הזו מאפשרת צילום וידאו חד יותר על ידי ניטרול רעידות בצילום. ייצוב התמונה האלקטרוני משלים את המנגנון הייצוב הדיגיטלי. כמו כן, הוא כולל גם פוקוס היברידי אוטומטי (HAF) שלטענת החברה, מבטיח תמונה חדה בכל פעם. אותו פוקוס אוטומטי עובד על ידי שילוב של שלושה מנגנונים: פוקוס לייזר, מנגנון זיהוי פאזות וזיהוי ניגודיות. הסמארטפון יודע לקבוע לבד באיזה מנגנון להשתמש, האם פוקוס לייזר או זיהוי פאזות ולאחר מכן מנגנון זיהוי ניגודיות יכנס לפעולה. לדברי החברה, המשתמשים יוכלו לצלם תמונות חדות בתנועה ובכל תנאי התאורה.

ה-V20 הוא הסמארטפון הראשון בעולם המכיל Hi-Fi Quad DAC ב-32 ביט. בפועל, מדובר בשבב שאמור לספק סאונד נקי על ידי מזעור עיוותים ורעשי סביבה בכ-50 אחוזים. המכשיר יספק חווית שמע באיכות גבוהה מאוד במיוחד לאוזניות וזאת הודות לביצוע באלאנס לכל צד בנפרד וגם תמיכה בפורמטי מוזיקה ללא אובדן איכות כמו FLAC ו-AIFF. הודות לשבב, המשתמשים יוכלו גם להקליט סאונד Hi-Fi בצילום הווידאו ולשלוט באופן ידי בהגדרות, כמו הסרת קולות רקע לא-רצויים ואף הסרת רעשי הרקע תוך כדי התמקדות בקולות ספציפיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
LG V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר מוצק עם שלוש מצלמות ושני מסכים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בנוסף ניתן להקליט במכשיר סאונד באיכות HD ולדברי LG, מדובר באיכות של אולפן הקלטות עם טווח תדר דינאמי רחב יותר, שהושג על ידי שימוש בשלושה מיקרופונים להקלטת הסאונד. כמו כן, ישנו מצב מיוחד הנקרא מצב סטודיו, המאפשר לשלוט באופן ידני בסאונד. כדי לשפר את הסאונד, ב-LG ממשיכים לשתף פעולה עם חברת B&O המוכרת והאוזניות H3 של החברה יגיעו כחלק מערכת המכשיר.

כמה הוא יעלה?
ה-V20 ישווק בישראל בצבעים טיטניום וכסוף, החל מיום ראשון (6 בנובמבר). מחירו המומלץ לצרכן יחל ב-3,400 שקלים אך המחיר צפוי להיות שונה מעט בין המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק.

אתמול החלה המכירה המוקדמת, שתימשך עד לתאריך 5 בנובמבר, במסגרתה כל מי שירכוש את ה-V20 יקבל במתנה מצלמת 360 ומארז עמיד למים למצלמה, משקפי VR ורמקול LG Flow P7 בשווי כולל של 2,500 שקלים. החל מ-6 בנובמבר ועד סוף חודש נובמבר 2016, מי שירכוש את המכשיר יקבל מצלמת 360 ומשקפי VR במתנה, בשווי 1,500 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully