וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל כל הקדושים: קבלו כמה תחפושות גלקסי נוט 7 משעשעות

אילן גלר

2.11.2016 / 8:55

חלק התחפשו למכשיר הידוע לשמצה עצמו, חלק לקורבנות הסובלים מכוויות וחורים חרוכים בכיס המכנסיים ואחד אפילו התחפש לטכנאי של סמסונג, שלא הבחין בזמן בנטייה של המכשיר להתפוצץ

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 מתפוצץ בסין)

לשדים, הערפדים והמכשפות הממלאות את רחובות הערים הגדולות בארה"ב ובאירופה בליל כל הקדושים הצטרפה השנה עוד תחפושת מפחידה במיוחד - סמסונג גלקסי נוט 7. מכשיר הפאבלט המתפוצץ של סמסונג, שכבר הוסר ממדפי החנויות וייצורו בוטל לחלוטין, היווה השראה ללא מעט תחפושות שזכו להצחיק גולשים רבים לאחר שתועדו ופורסמו ברשתות החברתיות.

חלק מהחוגגים בחרו לשחזר את הנוט 7 ברגעים בהם הוא בוער, כמו דיילת קרקע בחברת התעופה האמריקנית Southwest שהייתה אחת הראשונות לאסור על הטסת המכשיר המסוכן. יש מי שבחר להתחפש לקורבן פיצוץ הנוט 7, עם איפור משכנע במיוחד של כוויות ודימום. יש מי שהסתפק בפציעות קלות (וריאליסטיות יותר, למען האמת) ברגל, או בכיס מכנסיים שרוף.

תחפושת אחת מקורית במיוחד מאירלנד היא של עובד מעבדת הבדיקות של סמסונג, שהצליח לפספס בדרך כלשהי את העובדה כי מכשיר הפאבלט הנחשק של החברה נוטה להתפוצץ באופן ספונטני. הבדיחה הזו על חשבונה של סמסונג הצליחה לשעשע רבים, אם כי בחברה הקוריאנית בוודאי מקווים כי הפרשייה המצערת תישכח בהקדם האפשרי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully