וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפש מדי כדי למות:מה קרה למי שירה לעצמו בפרצוף בשני אקדחי הלם?

4.11.2016 / 6:45

בחור לא שפוי חישמל עצמו בשני אקדחי הלם בפרצוף. לפחות הוא הכין מבעוד מועד מזרן נוח שיהיה לו לאן ליפול. אל תנסו את זה בבית, בבקשה לא

TrillVizion Entertainment

בחור טיפש אחד בשם זאק רצה ליצור סרטון ויראלי ומאחר שכשרון יוצא דופן כנראה אין לו - הוא חשב לעצמו: "אמממ, מה יכול למשוך צופים? הו, אני יודע! אני פשוט אחשמל את עצמי עם אקדח הלם בפרצוף. רגע, אולי אקדח אחד ישעמם אותם? טוב, אעשה את זה עם שניים", וכך היה. הבחור חישמל את עצמו בפרצוף בשני אקדחי הלם וכמובן שהוא צנח בכאבים לרצפה. ייאמר לזכותו שהוא חשב על זה לפני (לפחות על זה הוא חשב) והניח מזרן על הרצפה כדי שיהיו לו בסיס רך לנחיתה.

לבחור הטיפשון שלנו יש ניסיון רב בתחום הטיפשות. בבעלותו ערוץ יוטיוב עם סרטונים בהם הוא מככב ומבצע פעלולים מסוכנים שיכולים לעלות לו בחייו. הוא קפץ על נעצים, חירר בורג לאוזן, פיצץ על עצמו זיקוקים ועשה עוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם. לבחור יש גם עמוד פייסבוק "טיפש מדי כדי למות", שם הוא משתף את עוקביו בניסויים המסוכנים שלו. קטע קצר מהסרטון פורסם כגיף ב-Reddit וגם שם זכה לתשומת לב רבה עם יותר מ-200 תגובות של צופים ששיתפו חוויות מהפעם הראשונה שהם התנסו באקדחי הלם. העולם השתגע.

עוד באותו נושא

רק כדי להרשים בחורות - קפץ לכלוב פנדות ונאבק עם דוב

לכתבה המלאה

צפו בעוד דברים מסוכנים שהבחור הזה עושה:

  • עוד באותו נושא:
  • אקדח הלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully