וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תחל למכור את משקפי ה-VR בשבוע הבא. כמה הם יעלו?

אילן גלר

3.11.2016 / 9:44

החל מתאריך 10 בנובמבר משקפי המציאות המדומה Daydream View יהיו זמינים לרכישה ב ארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה ואוסטרליה. בשבועות הקרובים, הבטיחה גוגל, יוצעו לרוכשים כ-30 אפליקציות מותאמות

יח"צ - חד פעמי

באירוע חשיפות החומרה שלה, שנערך בחודש שעבר, הציגה גוגל לצד מכשירי הפיקסל החדשים שלה גם משקפי מציאות מדומה בשם Daydream View, שאמורים להציע חווית VR איכותית במחיר נמוך במיוחד. המשקפיים הללו זמינים כבר כמה שבועות להזמנה מוקדמת, אולם כעת הכריזה גוגל על תאריך ההשקה הרשמי שלהן בחמישה שווקים: ארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה ואוסטרליה.

בכל המדינות הללו יוכלו הצרכנים לרכוש את המשקפיים החל מתאריך 10 בנובמבר, תמורת כ-80 דולרים. חשוב להדגיש כי מחיר זה אינו כולל מעבד או מסך, ועל כן נדרש מכשיר סמארטפון התומך בטכנולוגיה על מנת שניתן יהיה להשתמש במשקפי המציאות המדומה.

גוגל דיידרים.
גוגל עברו מקרטון למוצר איכותי יותר - עבור כל הסמארטפונים.

מכשירי הפיקסל של גוגל הם בין הראשונים להציע תמיכה בטכנולוגיית Daydream, אם כי יצרניות רבות נוספות, בהן סמסונג, LG, אסוס ו-HTC הכריזו על כוונתן להשיק מכשירי Daydream במהלך החודשים הקרובים.

לצד המשקפיים עצמן, ייהנו הרוכשים גם משלט אלחוטי בעיצוב ייחודי, הנועד במיוחד לשליטה באפליקציות VR. בגוגל מבטיחים כי בטווח השבועות הקרובים יוצע לרוכשים מגוון של כ-30 אפליקציות VR שונות: משחקים, סרטים וכלי יצירה שונים. אלו יוצעו להורדה דרך חנות אפליקציות חדשה שפותחה במיוחד עבור ה-Daydream, עם ממשק תלת-ממדי ייחודי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully