וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש בווטסאפ: סטטוסים כמו בסנאפצ'ט

אילן גלר

6.11.2016 / 9:38

הסטטוס האישי יהיה תמונות או סרטונים, עליהם ניתן גם לכתוב או לקשקש הערות. כל משתמש יהיה רשאי לשתף כמה סטטוסים ביום, וכל אחד מהם יופיע למשך 24 שעות ואז ימחק באופן אוטומטי

אינסטגרם מציגה את הסטוריז/יח״צ

פייסבוק, שרכשה את ווטסאפ, בוחנת אפשרות לשלב באפליקציית המסרים הפופולרית תכונה חדשה בשם "סטטוס", שהיא חיקוי בוטה למדי ל"סיפורים" של סנאפצ'ט. אם אכן תבשיל תכונה זו ותשולב בגרסה המיועדת לקהל הרחב, תהיה זו האפליקציה השנייה מבית פייסבוק לאמץ פורמט זה, לאחר שכבר הושק באינסטגרם.

הסטטוס האישי יהיה תמונות או סרטונים, עליהם ניתן גם לכתוב או לקשקש הערות. כל משתמש יהיה רשאי לשתף כמה סטטוסים ביום, וכל אחד מהם יופיע למשך 24 שעות ואז ימחק באופן אוטומטי. ניתן לבחור האם לשתף את הסטטוס לכל אנשי הקשר או רק לכמה חברים, והוא יופיע בלשונית חדשה בין לשוניות "צ'אט" ו-"שיחות" הקיימות.

אל תצפו לראות את הסטטוסים בקרוב. מדובר בפיתוח ראשוני, המופיע בינתיים אך ורק בגרסה הניסיונית (בטא) של ווטסאפ. משתמשים שהתנסו בה מדווחים כי התכונה עדיין לא יציבה, ואף מצריכה הורדת אפליקציה נפרדת לצורך השימוש בה.

אם אתם מעוניינים בכל זאת לנסות, יהיה עליכם להוריד את גרסת הבטא הפומבית באמצעות מכשיר אנדרואיד פרוץ (Rooted). קחו בחשבון כי משתמשים אחרים שאינם משתמשים בבטא לא יוכלו כלל לצפות בסטטוסים שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה יותר צבעוני ממה שאנחנו רגילים לראות בווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully