וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לוקחת חזרה 2.8 מיליון מכונות כביסה - שעלולות להתפוצץ

אילן גלר

6.11.2016 / 9:43

ככל הנראה התקלה - בדגמים שנמכרו בארה"ב - היא בפתח מכונת הכביסה, שעלול להתפרק ולירות חלקי מתכת שונים לחלל החדר. לא פחות מ-730 מקרים דווחו; החברה הדרום קוריאנית מציעה תיקונים והחלפה לדגם אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי הדיווחים, מכונות הכביסה פצעו תשעה בני אדם./מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שמשבר רודף משבר בסמסונג. לאחר שהחברה נדרשה להכריז רשמית על ביטולו של מכשיר הנוט ,7 לאור דיווחים כי גם הדגם המתוקן-לכאורה של הפאבלט מתפוצץ, נדרשת הענקית הקוריאנית לאסוף כמעט 3 מיליון מכונות כביסה הסובלות מתקלה דומה - נטייה להתפוצץ באופן ספונטני בבתי המשתמשים גם לאחר שימוש רגיל לחלוטין, ובדיוק לפי ההוראות.

ככל הנראה, מקור התקלה הוא בתכנון לקוי של מארז המכשיר. בעת ההפעלה, פתח מכונת הכביסה עלול להתפרק וחלקי מתכת שונים חודרים דרכו ועפים אל תוך חלל החדר. לא פחות מ-730 מקרים דווחו לרשות האמריקנית להגנת הצרכן, מתוכם תשעה מקרים הסתיימו בפגיעה במשתמשים. "מדובר בסכנה חמורה מאוד, החלק העליון של מכונות הכביסה הללו עלול להתפוצץ ולעוף", הסביר דובר הרשות אליוט קיי. "הגיעו אלינו המון דיווחים בנושא".

בדומה למקרה הנוט 7, מנסה סמסונג לפייס את הלקוחות באפשרות למכונה חלופית מדגם אחר, או בזיכוי מלא. ללקוחות שהיו מעוניינים בכל זאת להמשיך ולהשתמש בדגם הבעייתי ניתן תיקון על ידי טכנאי בביתם והארכת האחריות בשנה נוספת. לפחות במקרה זה בחרה החברה הקוריאנית להודות מיד בתקלה ולהתחיל בטיפול, במקום לגרור רגליים ולאפשר לשמועות ותגובות זועמות לקבוע את אופי הדיון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully