וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אפשר גם לטעום במציאות מדומה

אילן גלר

8.11.2016 / 8:42

מבין 15 נסיינים, שמונה דיווחו כי הם אכן מרגישים בטעם המתוק בעת הפעלת הגאדג'ט. השלב הבא הוא שילוב הטכנולוגיה בתוך כפית בגודל רגיל

צילום מסך

חוקרים מהאוניברסיטה הלאומית של סינגפור טוענים כי בקרוב יוכלו להציע לחובבי הגסטרונומיה הווירטואלית כלי שיאפשר להם לטעום את המנה המופיעה על המסך. הגאדג'ט מבוסס על שינויי טמפרטורה מהירים על קצה הלשון, המשחזרים לדברי החוקרים את טעמם של מאכלים מתוקים באופן וירטואלי לחלוטין.

גרסה ראשונית של המכשיר הציגה תוצאות מעודדות: מבין 15 נסיינים, שמונה דיווחו כי הם אכן מרגישים בטעם המתוק בעת הפעלת הגאדג'ט. השלב הבא הוא שילוב הטכנולוגיה בתוך כפית בגודל רגיל, גרסה שאמורה להיות מוכנה כבר בתחילת 2017. החוקרים מקווים כי בזכות המצאתם יוכלו אנשים הסובלים מסכרת או כאלה המקווים לשמור על דיאטה בריאה ליהנות בכל זאת מטעמם של מאכלים מתוקים.

המצאה נוספת, שהוצגה לאחרונה על ידי חוקרים מאוניברסיטת טוקיו, אמורה לאפשר את חווית הלעיסה הפיזית במציאות מדומה. זרמים חשמליים זעירים גורמים לשרירי הלסת להתכווץ, תחושה הדומה לזו של לעיסת מאכלים מוצקים. שילוב המצאות מעין אלו עשוי לאפשר בטווח השנים הקרובות חווית אכילה וירטואלית משכנעת למדי, ותהפוך את הביקור בעולם ה-VR לטעים הרבה יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

לטעום במציאות מדומה. צילום מסך
הופך שוקים חשמליים לטעם מתוק./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתקן נראה מאולתר אבל הטכנולוגיה עובדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully