וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: העירייה שיפצה את התמונות בפוטושופ במקום לשפץ את העיר

אילן גלר

7.11.2016 / 8:49

הרשות המוניציפלית הכריזה כי שיפצה את הדרך המשובשת בלוח זמנים קצר במיוחד, אבל אחרי תלונות רבות ברשת הבהירה כי מדובר בהדמיה בלבד וכי הדרך תשופץ רק בשנה הבאה. זה פרק זמן שנשמע קצת יותר הגיוני

צילום מסך

תושב מחוז פרימוריה, שבדרום מזרח רוסיה, בשם אלכסיי התלונן לפני כמה חודשים באתר האינטרנט הרשמי של העיריה על דרך הולכי רגל משובשת ומוזנחת המובילה אל ביתו. צוות השירות של העיריה ענה לו בזריזות כי הוזמן קבלן שיבצע את עבודות התיקון הנדרשות עד לאמצע חודש אוקטובר, ובסוף החודש אפילו פורסם באתר צילום המציג את הדרך המשופצת. "עבודות התיקון הושלמו!", נכתב לצד התמונה.

אלא שאלכסיי ידע בוודאות כי לא בוצעה שום עבודת שיפוץ, והדרך עדיין מוזנחת כפי שהייתה. גולשים רבים נוספים העלו לרשת החברתית הרוסית VK את צילומי הדרך המשובשת לצד הצילום שעלה באתר העיריה, שהוא בבירור עבודת פוטושופ מזויפת לחלוטין. התיאוריה של רוב הגולשים פשוטה למדי: לעירייה זול יותר להעסיק מעצב גרפי שיזייף צילומים, מלהשקיע בעבודות שיפוץ אמיתיות.

במחוז פרימוריה טוענים כי זו כלל לא הייתה כוונתם. לדברי דובר העירייה, סיריל זקרבסקי, פרסום הצילום המזויף היה בסך הכול טעות תמימה. הצילום האמור הוא הדמיה שנוצרה על ידי הקבלן בכדי להדגים כיצד תראה הדרך המשופצת בסיום העבודות, אך אחד מהעובדים טעה לחשוב כי מדובר בצילום אמיתי והעלה אותו לרשת. הצפי לסיום העבודות - הפעם במציאות ולא במרחב הדיגיטלי - הוא תחילת שנה הבאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עירייה שיפצה את העיר בפוטושופ. צילום מסך
נראה הרבה יותר טוב. אבל אולי שווה להוסיף איזה פוקימון, אם אנחנו כבר בפוטושופ./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה הרבה יותר בטיחותי!/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פוטושופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully