וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתרון למובייל: גוגל עושה שינוי ענק באלגוריתם שלה

אילן גלר

8.11.2016 / 7:00

אתרי המובייל יזכו ליתרון קבוע בציון שלהם (Page Rank), הקובע את סדר הופעתן של תוצאות החיפוש. אתרים שלא ידאגו מבעוד מועד להציע לגולשים גרסה ניידת, עלולים להיענש בציון נמוך

ShutterStock

ענקית החיפוש, גוגל, הכריזה על אחד השינויים הדרמטיים ביותר באלגוריתם החיפוש שלה עד היום - העדפת תכנים שפותחו עבור סמארטפונים וטאבלטים על פני אתרים המיועדים למחשבים אישיים. אתרי המובייל יזכו ליתרון קבוע בציון שלהם (Page Rank), הקובע את סדר הופעתן של תוצאות החיפוש. אתרים שלא ידאגו מבעוד מועד להציע לגולשים גרסה ניידת, עלולים להיענש בציון נמוך יותר משמעותית, וכך להיעלם בעמודים רחוקים.

אינדקס האתרים של גוגל, הנוצר ברובו באופן אוטומטי לחלוטין, מבוסס על סריקה מתמדת של הרשת. לאחר השינוי, סריקה זו תיערך קודם כל על בסיס גרסאות המובייל של האתרים, ועל כן התכנים שיקודמו בתוצאות החיפוש יהיו אלו המוצגים לסמארטפונים וטאבלטים. בגוגל מגדירים שינוי זה בינתיים כניסוי ולא מוסרים תאריך שבו יוחל על כלל המשתמשים, אם כי אפשר להניח כי מדובר בחודשים ספורים.

מבחינתה של גוגל מדובר בהחלטה טבעית, שכן לפי הנתונים אותם פרסמה החברה עצמה רוב החיפושים בהם היא מטפלת כיום מגיעים ממכשירים ניידים ולא ממחשבים. לא מפתיע שהחברה מעוניינת להציע לרוב המשתמשים את החוויה הטובה ביותר - והרוב בחר בסמארטפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
הגולשים בסמארטפון ניצחו את הגולשים במחשב./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully