וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: טראמפ מבין טוב יותר את הגולשים מקלינטון

אילן גלר

7.11.2016 / 9:16

מספר העוקבים של טראמפ בפייסבוק עומד על כמעט 12 מיליון, קלינטון מסתפקת בפחות מ-8 מיליון. וגם רמת המעורבות (Engagement) של אוהדי טראמפ גבוהה בעשרות אחוזים

AP

רגע לפני סיומו של המרוץ לנשיאות, וההכרזה על המנצח (או המנצחת), יש מי שכבר ממהר לחלק ציונים לקמפיין של שני המועמדים. חברת המחקר הפינית Ezyinsights בחרה להתמקד במאמצים שהושקעו מצד הדמוקרטים והרפובליקנים במדיה החברתית, ולפי הנתונים שאספה החברה, המסקנות ברורות: הקמפיין החברתי של טראמפ היה מדויק ואפקטיבי הרבה יותר משל קלינטון.

במהלך החודש האחרון, שודרו דרך עמוד הפייסבוק הרשמי של טראמפ לא פחות מ-33 שידורי וידאו חיים. בעמוד של קלינטון, במשך אותו פרק זמן, הסתפקו ב-11 שידורים כאלה. המסקנה של החוקרים הייתה שרמת המעורבות (Engagement) של אוהדי טראמפ גבוהה בעשרות אחוזים, ובנוסף - מספר העוקבים שלו בפייסבוק עומד על כמעט 12 מיליון, קלינטון מסתפקת בפחות מ-8 מיליון.

ב-Ezyinsights סבורים כי השימוש האפקטיבי הזה ברשת החברתית היה אחד האמצעים העיקריים שאפשרו לטראמפ להמשיך ולשמור על מומנטום לאורך המרוץ, למרות שלכאורה סיכוייו לזכות היו מלכתחילה נמוכים יותר. כמובן שרק לאחר פרסום התוצאות הסופיות נדע האם המאמץ הזה הפך לניצחון בפועל, או שמה חשיבותה של פייסבוק במאבק על נשיאות ארה"ב בכל זאת נמוכה משל הנוכחות ברחוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טראמפ מוביל במעורבות גולשים בסרטוני לייב./מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וגם בתוכן וידאו רגיל./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully