וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

7.11.2016 / 12:11

הצטרפו למסעות עם סוניק הקיפוד, התחרו במרוץ מכוניות, עזרו לציפור להגיע לקו הסיום ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

צילום מסך

Reckless Racing 3

הצטרפו למרוץ עם גרפיקה מעולה והרבה אקשן. המשחק מציע 24 אתגרים שונים המתחלקים לעונות שונות ומסלולים חדשניים. המרוץ מאתגר במיוחד ועל מנת להבטיח שתנצחו את כל האויבים, תוכלו לבחור את רכב החלומות שלכם מתוך 28 מכוניות העומדות לרשותכם. השליטה במשחק נוחה אך המשחק ידרוש מכם מיומנויות החלקה ושליטה בסיבובים חדים. המשחק מאפשר גם להקליט קטעים מתוך המרוץ ולשתף עם החברים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.70 שקלים.

חינם לזמן מוגבל. צילום מסך
חינם לזמן מוגבל/צילום מסך

Sonic CD

הצטרפו למסע עם הקיפוד המפורסם בעולם הגיימינג, סוניק, שיוצא הפעם להרפתקאות בחופים רחוקים שם מסתתר עולם בו העבר, ההווה והעתיד מתנגשים. עזרו לסוניק לגלות את העולם ולשים קץ לתוכנית הזדונית של כוחות הרשע. כדי לעשות זאת תצטרכו לנסוע בזמן, לאסוף חפצים שיצברו עבורכם נקודות, לצלוח את המסלולים המטורפים ולהגיע לסוף השלב בהצלחה. במהלך הדרך תתקלו באתגרים ומכשולים. שם המשחק הוא התמדה - ככל שתתאמנו יותר, תוכלו לפצח בקלות את השלבים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.70 שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Up, up birdie

המשחק הזה מהנה בעיקר בגלל הפשטות שלו; הוא אינו מתוחכם וכל מה שיידרש מכם זה סבלנות וריכוז. הציפור הצהובה תעוף מעלה והמטרה שלכם היא לכוון אותה בין המכשולים המוצבים בדרך. אם תשלטו בתעופת הציפור ותכוונו אותה על גבי המסך למסלול הבטוח ביותר תתקדמו בשלבים - המטרה היא להגיע למסלול טיסה ארוך ככל הניתן מבלי להיפסל. האפליקציה מאוירת באופן מקסים ומזכירה איורים של ספרי ילדים ישנים.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 9.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Super Run

אוהבים משחקי ריצה, שמזכירים לנו את ימי סופר מריו? הורידו את המשחק החביב בסגנון רטרו, שייקח אתכם למסלול ארוך שבו תצטרכו לאסוף מטבעות, לקפוץ, להתכופף ולהימנע מסכנות. השתדלו לסיים את השלבים בצורה הטובה ביותר, על מנת לזכות בשלושת הכוכבים.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully