וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים קבעו: זו כנראה סצנת הפורנו הגרועה בעולם

24.11.2016 / 9:26

האם זו סצנת הפורנו הגרועה בעולם? אם תשאלו את מיליון הגולשים שכבר צפו בה - ועדיין מעכלים את מה שראו - התשובה היא כן, בהחלט

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

אז נכון, בסרטי פורנו נדיר למצוא משחק אמין או תסריט משכנע, אולם בסצנת פורנו כמו זו שסוחפת את הרשת בימים האחרונים - אפילו את המינימום לא עשו בשבילנו. המשחק הגרוע, הקלוז אפים המוגזמים, המוזיקה המפחידה ותנודות הסאונד מחרישות האוזניים הופכים את הסצנה הזאת לגרועה ביותר שראינו אי פעם בסרט פורנו (ואנחנו מודים - ראינו הרבה).

אז מה יש לנו שם? גבר חסון מתקלח להנאתו, כשלפתע מופיעה באמבטיה אישה אימתנית בלבוש נועז ומציעה לו את שירותי ההצלה שלה. "אני רואה שאין לך מציל כאן בחוף שלך", היא אומרת לו בעוד המצלמה עושה לו קלוז אפ היסטרי על הפרצוף, "אני לא בחוף. אני באמבטיה" הוא עונה לה, "זה בעומק 60 ס"מ גברת, מה את עושה פה?". "אתה יכול להירגע עכשיו, המצילה שלך כאן", היא משיבה לו בחיוך מבעית. אחרי עוד שני תקריבים מטרידים, נשמע סאונד של סרט אימה זול שכלל לא קשור לסיטואציה - כשאז, ברגע שלכאורה אנחנו אמורים להיות בשיא המתח, היא שורקת בקול מחריש אוזניים במשרוקית שלה וצועקת לעברו "צא מהמים, יש שם כריש!". אפקט זול של כריש בעוד 3, 2, 1...

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?. PORNHUB, צילום מסך
תודה שהצלת אותי מהכריש הנורא ששחה באמבטיה שלי/צילום מסך, PORNHUB

הסצנה המגוחכת הזאת מסתיימת כשהבחור מבין שלא יכול להיות שיש כריש באמבטיה כי זאת אמבטיה ובאמבטיה אין כרישים (וואלה, נשמע הגיוני), אז הוא מציע לה ללכת משם בפעם השמינית בערך, רק שהפעם היא מבינה שהטיפשון לא קולט רמזים ואומרת לו: "אני חושבת שכדאי שאשאר ואני חושבת שאנחנו צריכים לעשות סקס". הו, למה לא אמרת קודם? הוא שוב נראה מבולבל מההצעה המפוקפקת שלה (כי מה קשור סקס? את מצילה בכלל) ואחרי התמהמהות קצרה - הוא מסכים. יאי! שמישהו יפתח כאן קונפטי.

סצנת האימים הזאת צברה יותר ממיליון צפיות ביוטיוב וכ-300 תגובות, "אני לא חושב שהיא באמת מצילה. אני גם מאמין שהכריש היה שקר", כתב אחד ואחר הוסיף: "טוב, אני חייב לראות איך הסרט הזה נגמר עכשיו. נשארתי במתח".

עוד באותו נושא

פוטר כי צפה בפורנו בעבודה, תבע את המעביד – וניצח

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully