וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 שניות להתחרט: עכשיו ניתן להחזיר מייל שכבר נשלח באייפון

אילן גלר

9.11.2016 / 9:29

אחרי שנים של הזנחה, משתמשי אייפון זכו השבוע סוף-סוף לשדרוג של אפליקציית Gmail. הממשק תומך כעת במחוות מגע מהירות למחיקת הודעות או העברתן לארכיב, ותוצאות החיפוש מתקבלות באופן כמעט מידי. בנוסף, גם משתמשי iOS יכולים כעת להתחרט על מייל שנשלח

אפליקציות אייפון. ShutterStock
ברוכים הבאים למאה ה-21, משתמשי אייפון./ShutterStock

למרות ששירות הדואר האלקטרוני של גוגל - Gmail - הוא אחד הפופולריים בעולם, אפליקציית האייפון הרשמית שלו הייתה עד כה דלה בתכונות ומיושנת למדי. השבוע זכו המשתמשים סוף-סוף לעדכון משמעותי הכולל חידושים רבים. המשמעותי בהם הוא עיצוב עדכני המזכיר מאוד את גרסת האנדרואיד של האפליקציה, ומאמץ את מראה ה-Material Design העכשווי של גוגל.

הממשק תומך כעת במחוות מגע מהירות למחיקת הודעות או העברתן לארכיב, ותוצאות החיפוש מתקבלות באופן כמעט מידי. למעשה, גוגל משתמשת במערכת אינטליגנציה מלאכותית מתוחכמת על מנת לנסות ולנחש מה בכוונתכם לחפש, ושולפת את התוצאות שאותן היא סבורה שתרצו לראות, עוד לפני שהספקתם לכתוב מילה אחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופסוף בעיצוב חדש, אפליקציית Gmail./מערכת וואלה!, צילום מסך

חידוש נוסף הוא אפשרות להתחרט על מייל שנשלח, כל עוד לא חלפו עדיין חמש שניות מרגע שלחצתם על כפתור השליחה. פשוט לחצו על האפשרות Undo שתופיע בתחתית המשך במהלך השניות הללו. בזכות העדכון, האפליקציה הרשמית של ג'ימייל הופכת שוב רלוונטית עבור משתמשי האייפון, לאחר שבמשך שנים היו להם סיבות טובות להעדיף אלטרנטיבות כדוגמת אפליקציית המייל של אפל עצמה, או אפליקציית Outlook של מיקרוסופט, שזכתה לשבחים רבים דווקא בקרב חובבי אפל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully