וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להתחדש: שלושה לפטופים שווים עד 1,500 שקלים

9.11.2016 / 10:04

טאבלט קטן משודרג עם מקלדת ומסך 10 אינץ, ושני מחשבי עבודה ניידים עם מסך של 15 אינץ' - אם המבחר הרב של הלפטופים מבלבל אתכם, קבלו שלוש המלצות שעשויות לחסוך לכם לא מעט כסף, זמן וכאב ראש

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טושיבה Satellite Click 10)

מחירי המחשבים הניידים לא מפסיקים לרדת. חומרה חזקה, שפעם הייתה עולה אלפי שקלים, ניתן להשיג היום בכמה מאות שקלים בלבד. היצרניות מציעות לא מעט דגמים עם מפרט שווה במחיר נוח ואם גם אתם מתכוונים להתחדש בקרוב בלטפופ חדש, שווה לשקול את ההמלצות הללו.

שלושת הלפטופים האלה מתומחרים עד 1,500 שקלים ותוכלו באמת להשתמש בהם באופן יומיומי. חשוב לציין שכדי להפחית את עלות המכשיר, שווה לרכוש מחשב נייד בלי מערכת הפעלה. עם זאת, מיקרוסופט מציעה לסטודנטים מערכות הפעלה ותוכנות נוספות בחינם, כך ששווה לבדוק (כאן) האם אתם זכאים להטבה.

טושיבה Satellite Click 10

המחשב הזה הוא למעשה טאבלט משולב עם לפטופ (2 ב-1). המחשב הזה הוא האנדרדוג במשפחת ה-2 ב-1 מבחינת המחיר. הוא מיוצר מגוף אלומיניום עמיד ומגיע עם מסך מגע המשמש גם כטאבלט, בגודל 10 אינץ' ברזולוציית Full HD. זה לא ממש הלפטופ האולטימטיבי שלכם למשימות היומיומיות אבל הוא כן הצליח להתברג לרשימה בגלל הקומפקטיות שלו ובעיקר מאחר שהוא משמש גם כטאבלט וגם כלפטופ.

משקלו של המחשב 552 גרמים בלבד והוא לא יתפוס לכם הרבה מקום בתיק. זה לא מחשב הביצועים המושלם מאחר והוא מגיע עם מעבד X5 של אינטל מסדרת Atom, שנועדה בעיקר לטאבלטים, והוא מצויד רק בשני גיגה של זיכרון RAM. למעשה, עם 32 גיגה לאחסון, אפשר להבין שמדובר למעשה בטאבלט המשודרג ביכולות הקלדה. מחירו 1,390 שקלים והוא כולל שנתיים אחריות עם איסוף מבית הלקוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם טאבלט. טושיבה Satellite Click 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנובו IdeaPad 100-15

בניגוד להמלצה הקודמת, שהתמקדה בקומפקטיות וניידות, לנובו IdeaPad 100-15 הוא מחשב העבודה הטוב ביותר שתוכלו למצוא בגודל 15 אינץ' במחיר כזה. הוא עולה רק 1,350 שקלים, מצויד במעבד Core i3 של אינטל במהירות 2.2 גיגה-הרץ, 4 גיגה זיכרון RAM וכונן קשיח עם נפח נדיב של 500 גיגה. אל תצפו להתחיל לערוך סרטים עם המחשב או לעצב בפוטושופ, אבל המפרט שלו מספיק חזק לשימושים יומיומיים סבירים, גלישה באינטרנט ועבודה על יישומי אופיס. ה-IdeaPad שוקל 2.3 קילוגרמים כך שאם השימושים שלכם הם בעיקר ביתיים, זהו מחשב מצוין. המחשב מגיע ללא מערכת הפעלה ומחירו עומד על 1,395 כולל אחריות למשך שנה עם איסוף מבית הלקוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטוב במחיר שלו. לנובו IdeaPad 100-15/מערכת וואלה!, צילום מסך

HP G5 250

המחשב הזה דומה מאוד למחשב של לנובו מהסעיף הקודם, אך הוא מגיע עם מסך בגודל 15.6 אינץ' הכולל ציפוי נגד השתקפות (Anti Glare) כך שתוכלו לעבוד איתו גם תחת שמש ישירה. גם הוא מחשב מצוין, שנועד בעיקר לגלישה ברשת ויישומי אופיס; הוא מצויד במעבד Core i3 מהדור החמישי של אינטל, ביחד עם כרטיס מסך מובנה HD5500 ו-4 גיגה זיכרון RAM. גם הוא מציע נפח אחסון של 500 גיגה ואפילו כונן אופטי שכבר כמעט ולא קיים יותר במחשבים.

מדובר בלפטופ קל יחסית, השוקל 1.96 קילוגרמים בלבד, ומחירו 1,375 שקלים. גם הוא מגיע ללא מערכת הפעלה. עם זאת, מצאנו ברשת דילים המציעים גם תיק של החברה ואחריות למשך שנה עם איסוף מבית הלקוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully