וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארמה רעה: Go Pro עושה ריקול לרחפן החדש - שנכבה באוויר ומתרסק

9.11.2016 / 11:43

הקארמה הוכרז בסוף חודש ספטמבר ומגיע למהירות של 56 קמ"ש ולגובה של 4,500 מטרים. הסוללה שלו מחזיקה עד 20 דקות שימוש, אבל אצל המשתמשים שריסקו אותו לקרקע בעל כורחם הוא לא החזיק אפילו כמה דקות

יח"צ - חד פעמי

לא מעט אמריקנים התאכזבו מתוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב, אבל לקוחות גו-פרו נאלצו להתמודד עם אכזבה מסוג אחר. החברה הכריזה על החזרה כללית של הרחפן (ריקול) בעקבות דיווחים רבים של משתמשים, שאיבדו את הרחפן זמן קצר אחרי הרכישה.

לפי התלונות, הרחפן "קארמה" נכבה במהלך הטיסה ומתרסק לקרקע. הקארמה הוכרז בסוף חודש ספטמבר ומגיע למהירות של 56 קמ"ש ולגובה של 4,500 מטרים. הסוללה שלו מחזיקה עד 20 דקות שימוש, אבל אצל המשתמשים שריסקו אותו לקרקע בעל כורחם הוא לא החזיק אפילו כמה דקות. כמה ימים אחרי ההכרזה של גו פרו, הכריזה DJI היצרנית המובילה בשוק על ה-Mavic Pro, רחפן בגודל זהה שמתעלה על היכולות של הקארמה, ונראה שעכשיו ה-Mavic נותר השחקן היחיד בתחום הרחפנים הקומפקטיים.

רחפן גו פרו.
קארמה איז א ביצ'.

בגו פרו טוענים כי מדובר במקרים בודדים וכי עד כה נמכרו 2,500 רחפנים שלא אמורים לעשות צרות. עם זאת, החברה מבקשת את המוצר בחזרה כדי לוודא שהם לא יתרסקו למישהו על הראש. הלקוחות יקבלו החזר כספי מלא ולאחר מכן יוכלו לרכוש את הגרסה המתוקנת.

"אנחנו מצטערים מאוד על אי-הנוחות שנגרמה ללקוחות שלנו ואנחנו עושים את המאמצים לזכות את הלקוחות בצורה הקלה ביותר. אנחנו עובדים ביחד עם הרשויות בארה"ב ומנהל התעופה הפדרלי", אמר מנכ"ל החברה, ניק וודמן.

מחירו של הרחפן 799 דולרים והוא היה צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2017, אך כעת נראה שהמוצר יתעכב אם יגיע בכלל לארץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully