וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: אפל תשיק אייפון 7 נוסף בצבע לבן בוהק

אילן גלר

10.11.2016 / 9:19

לפי דיווח ברשת, אפל צפויה להכריז על צבע נוסף עבור האייפון החדש בשם "לבן מבריק" או "לבן טהור". אפל מעולם לא הכריזה על צבע חדש למכשיר שכבר הגיע למדפי החנויות, כך שמדובר יהיה בשינוי משמעותי במדיניות

מערכת וואלה!

הדגמים הפופולריים ביותר של אייפון 7, הן בגרסתו הרגילה והן בגרסת הפלוס הגדולה, הם אלו שמגיעים בצבע "שחור מבריק" (Jet Black). לקוחות בארה"ב המבקשים לרכוש אותם נאלצים להמתין גם כעת שבועות ארוכים, ולעתים קרובות המלאי שלהם בחנויות נחטף דקות ספורות לאחר פתיחת הדלתות. אין פלא, אם כן, שלפי השמועות שוקלת החברה לייצר דגמים נוספים בסגנון דומה.

באתר MacOtakara היפני טוענים כי לפי מקורותיהם בחברה, צפויה אפל להכריז על צבע נוסף עבור האייפון החדש בשם "לבן מבריק" או "לבן טהור". דגם זה יזכה לגימור זהה לדגם השחור המבריק, אך במקום הצבע השחור ייצבע בלבן. בכך, למעשה, יסתכם כל ההבדל בינו ובין הדגמים האחרים, שכן כל האייפונים נשענים על אותה החומרה בדיוק.

האם יש סיכוי כי באמת נזכה לראות אייפון בצבע נוסף במהלך החודשים הקרובים? אפל מעולם לא הכריזה על צבע חדש למכשיר שכבר הגיע למדפי החנויות, כך שמדובר יהיה בשינוי משמעותי במדיניות החברה. מצד שני, גם שיווקו של מכשיר סמארטפון במהלך שלוש שנים רצופות ללא שינויי עיצוב משמעותיים הוא חריגה מהנוהל הרגיל, וזה בדיוק מה שקרה עם אייפון 7.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 7 נוסף בצבע חדש? אם זה יקרה זו תהיה הפעם הראשונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully