וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצוב הישראלי לשעון חכם, האפליקציה שתלחם במעלימי ארנונה

11.11.2016 / 7:22

וגם: טכנולוגיה ישראלית חדשה תכפיל את מהירות העברת הקבצים ומי הישראלים שמלמדים את הדרום אמריקנים לתכנת? עדכונים מהשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

סטארט אפ. ShutterStock
מה חדש בהיי טק הישראלי?/ShutterStock

השעה להתלבש

גוגל השיקה את קולקציית תצוגת השעונים החדשה של אנדרואיד בהם העיצוב Textile של המעצב הישראלי, רון נבון. בחודש שעבר התקיימה תחרות עיצוב בינלאומית במסגרתה נבחרו חמישה עיצובים מובילים בהם זה של נבון. הרעיון מאחורי העיצוב הישראלי הוא שניתן להחליף רקעים (בדים אופנתיים וטקסטיל) ולהתאימם ללבוש שלנו. לדוגמה: אם לובשים חולצה אדומה, ניתן לבחור לשעון רקע של בד אדום. בנוסף, השעה בעיצוב של רון מוצגת במילים ולא בשעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאווה ישראלית./מערכת וואלה!, צילום מסך

מהירות עתק כחול-לבן

חברת מלאנוקס טכנולוגיות השיקה אתמול (ה') את הדור הבא של מוצריה בטכנולוגיית InfiniBand HDR 200Gb/s . מדובר במוצרים מתקדמים מאוד בתחום האינפיניבנד בו מתמחה מלאנוקס, שפותחו בישראל. המוצרים החדשים מאפשרים העברת נתונים בקצב של 200גיגה בשנייה. בחברה מספרים ש-HPC מאפשר מחקר מתקדם ופיתוח מוצרי העתיד: ניצול וניתוח נתונים בביצועי שיא של מחשוב עתיר ביצועים מאיצים יכולות חיזוי סופות וגילוי תרופות חדשות, יכולת הרתעה ושמירה על ביטחון לאומי, פיתוח כלי תחבורה מתקדמים (מכוניות אוטונומיות), מניעת הונאות בזמן אמת, חקר המוח, חקר היקום, מציאת חלופות אנרגיה נקיות, ועוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אפליקציה לפקחים בלבד

חברת "אוטומציה החדשה" החלה ביישום והטמעה של אפליקצייה חדשה בשם CITYi שתאפשר לפקחים עירוניים גישה ישירה מהסמארטפון למערכות המידע של הרשות העירונית. בכך היא תעזור לאתר בקלות רבה מעלימי ארנונה, נכסים שבעליהם הצהירו כי הם אינם ראויים למגורים אך בפועל משמשים למגורים ותוספות בנייה שלא דווחו. האפליקציה תאפשר גם לגזור משימות מתוך מערך ניהול התהליך (CRM) ברשות, לצד זרימת מידע און-ליין מתוך מערכות הליבה של הרשות (גבייה, GIS,מערכת ארכוב מסמכים) ואליהן. לאחר פיילוט מוצלח בראשון-לציון החלה המערכת לפעול לאחרונה גם בפתח-תקוה ובקרוב גם בבאר-שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתלחם במעלימי הארנונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלמדים תכנות בדרום אמריקה

חברת רובוגרופ חתמה על הסכמים להספקת גישה למערכת הלימוד האינטרנטית החדשה שלה, CoderZ, למערכות חינוך זרות. במסגרת ההסכם האחרון שנחתם, עם לקוח בדרום אמריקה, תכשיר החברה מורים מקומיים ללימוד תכנות ורובוטיקה (STEM) דרך שימוש במערכות מתקדמות. זאת לצד אספקת תוכן לימודי והתקנת מעבדות Mobile Robotics לימודיות. CoderZ היא פלטפורמה אינטרנטית ללימוד תכנות והנדסה. המערכת מאפשרת למשתמשים ללמוד תכנות והנדסה בצורה נגישה, פשוטה וקלה תוך הצמדות לגישת ה-STEM הנהוגה בעולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully