וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טלוויזיית הטפט בעובי 1 מ"מ של LG תצא לשוק ב-2017

אילן גלר

13.11.2016 / 9:56

מסך הקונספט הזה הצליח להרים לא מעט גבות, כשהוא נחשף לפני כשנה וחצי, ולעורר תהיות עד כמה הטכנולוגיה הזו בשלה מסחרית, אבל נראה שהוא עומד להגיע לבתי הצרכנים בקרוב

צילום מסך

קשה להאמין כי צרכנים רבים סבורים שמסכי הטלוויזיה הקיימים בחנויות עבים מידי, אך זה לא עוצר את ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG מלנסות ולשבור שיאים בתחום. לפי הדיווחים ברשת, צפויה החברה להציג במסגרת תערוכת CES שתיערך בלאס-וגאס בחודש ינואר הקרוב סדרה חדשה של מסכי OLED בעובי של מילימטר אחד בלבד.

מקור הידיעה הוא במסמך שפורסם על ידי ארגון המטפל ברישוי מכשירים המצוידים בחיבור Wi-Fi. ארגון זה טיפל לאחרונה בבקשתה של LG לרישום דגמי הטלוויזיות שלה לשנה הבאה. הדגמים הללו נעים בגודלם מ-55 ועד 77 אינץ', ונושאים שמות קוד שונים; אחד מהם, W7, הוא בסבירות גבוהה קיצור לשם Wallpaper, שבו השתמשה LG כאשר הציגה דגם ניסיוני של הטלוויזיה הדקיקה בשנת 2015.

אותו דגם קונספט הוצמד לקיר באמצעות מגנטים, אם כי לא בטוח שהדגם המסחרי יעשה אף הוא שימוש במערכת זו. כמו כן, לא ברור עדיין כיצד ניתן יהיה לחבר לטלוויזיה דקיקה כל כך כבלי HDMI או USB, הדורשים חיבור שאפילו בגרסתו המינימליסטית ביותר עבה ממילימטר. אפשרות אחת היא ש-LG תלך בעקבות אפל, ותציע ללקוחות להסתמך יותר על חיבור אלחוטי למקורות וידאו בטלוויזיה החדשה, או שתחובר לה קופסה שתשב על השולחן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מסך טפט של LG. צילום מסך
מסך טלוויזיה דק כמו סמארטפון./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully