וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפדפן מיקרוסופט אדג' נפרץ בתחרות תוך 18 שניות בלבד

14.11.2016 / 7:02

גם מערכת ההפעלה Mac OS והדפדפן ספארי של אפל נפרצו במסגרת כנס סייבר שנערך בסיאול בשבוע שעבר, כמו גם מכשיר הפיקסל החדש של גוגל, שנפרץ תוך 60 שניות

מערכת וואלה!

אחרי שנים עם אינטרנט אקספלורר המיושן, מיקרוסופט חשפה עם ווינדוס 10 לפני כשנה את אדג', דפדפן האינטרנט החדש שמבטיח מהירות גבוהה יותר ורמת אבטחה גבוהה משמעותית משל קודמו הידוע לשמצה. אולם צוות משותף של האקרים מסין ומדרום-קוריאה הצליח לפרוץ את הדפדפן בתהליך שארך 18 שניות בלבד, והודגם בכנס לנושאי סייבר שנערך בסיאול בשבוע שעבר.

הצוות עמל במשך יותר מחצי שנה לצורך הכנת הקרקע לביצוע הפריצה, אך נאלץ לעשות את רוב העבודה במהלך 30 השעות האחרונות לפני הכנס שכן ברגע האחרון ממש הצליחה מיקרוסופט לחסום חלק ניכר מפרצות האבטחה הידועות בדפדפן. ההישג המרשים זיכה את חברי הצוות בפרס של 160,000 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרץ ב-18 שניות. אדג' של מיקרוסופט/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהפריצה לדפדפן אדג' הייתה המהירה ביותר, מבין כל התחרויות שנערכו במסגרת הכנס, הוא בהחלט לא היה מוצר התוכנה היחיד שלא החזיק מעמד מול מתקפות ההאקרים. גם מערכת ההפעלה Mac OS והדפדפן ספארי של אפל נפרצו במסגרת האירוע, כמו גם מכשיר הפיקסל החדש של גוגל, שנפרץ תוך 60 שניות.

מאחר ומטרת האירוע היא לשפר את רמת האבטחה של המוצרים ולא לפגוע בהם, ההאקרים שיתפו חלק מהישגיהם עם חברות הפיתוח עצמן, כך שעדכונים המסירים את פרצות האבטחה הללו צפויים לצאת במהלך הימים הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully