וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בישראל: מחשב נייד לגיימרים ב-17,500 שקלים

13.11.2016 / 10:40

לדברי חברת אסוס, הלפטופ אמור לספק ביצועים טובים יותר ב-20 אחוזים מהדגם הקודם והוא נהנה מניצול סוללה יעיל יותר ב-30 אחוזים. ככה נראה מחשב נייד שעולה כמו שלוש משכורות

יח"צ - חד פעמי

ענקית המחשוב ASUS השיקה בישראל מחשב נייד עוצמתי במיוחד, המיועד לגיימרים, מדגם ROG G701VI. מדובר בלפטופ דק ומעוצב, המצויד בכרטיס גרפי עוצמתי במיוחד מדגם 1080M NVIDIA GeForce GTX, המאפשר להפעיל משחקים במצב של מציאות מדומה (VR).

ל- ROG G701VI מסך בגודל 17.3 אינץ' ברזולוציה Full HDהמציע איכות גבוהה וזווית צפייה רחבה, לחוויית צפייה מדויקת בטכנולוגיית NVIDIA G-SYNC, המספקת תמונות במהירות ובאיכות משופרת.

משקלו של המחשב הנייד כ-3.6 קילוגרם ביחד עם הסוללה, הוא מגיע עם מעבד i7 מדור שש של אינטל ומעניק ביצועים ברמה של מחשב נייח. הוא מצויד בזיכרון עבודה (RAM) מסוג DDR4 עד 64 גיגה, המספק ביצועים טובים יותר ב-20 אחוזים מהדגם הקודם וניצול הסוללה יעיל יותר ב-30 אחוזים.

המקלדת מצוידת בטכנולוגיית Anti-ghosting 30 key rollover, שאמורה להבטיח שליטה ודיוק מקסימליים בזמן משחק, גם כשנדרשת לחיצה על כמה מקשים באופן סימולטני. הלפטופ מצויד במערכת אודיו מתקדמת עם בס איכותי, כדי להעשיר את חווית המשחק.

את המחשב הנייד ניתן יהיה להשיג ברשתות המובחרות במהלך חודש דצמבר, במחיר המומלץ לצרכן החל מ- 17,500 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רוג 701 של אסוס.
ROG G701VI - למי שיכול להרשות לעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully