וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינות עם חיבור האינטרנט הסלולרי הכי חזק. איפה ממוקמת ישראל?

אילן גלר

15.11.2016 / 7:59

המדינה שתושביה נהנים מהאינטרנט הסלולרי המהיר ביותר היא סינגפור, עם מהירות חיבור ממוצעת של 45.86 מגה לשנייה. גם בולגריה, לוקסמוברג, לטביה וליטא נמצאות בין 20 המדינות בעלות תשתית הסלולר המפותחת ביותר, ישראל אי-שם

צילום מסך

במהלך שלושת החודשים האחרונים ביצעה חברת OpenSignal הבריטית את אחד הסקרים המקיפים ביותר שנערכו עד כה למדידת מהירויות חיבור האינטרנט הסלולרי ברחבי העולם. הסקר כלל חצי מיליון משתתפים, ומסקנותיו המסקרנות פורסמו לאחרונה.

מתברר כי אינטרנט סלולרי מהיר אינו קשור בהכרח למצבה הכלכלי של המדינה, ורבות ממדינות המערב, הנחשבות לעשירות ומתקדמות (בהן ישראל), נאלצות להסתפק במיקום נמוך יחסית בטבלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמארטפון עם אינסטגרם. ShutterStock
מקום 43 - מכאן אפשר רק לעלות./ShutterStock

המדינה שתושביה נהנים מהאינטרנט הסלולרי המהיר ביותר היא סינגפור, עם מהירות חיבור ממוצעת של 45.86 מגה לשנייה, ורשת דור רביעי המכסה כ-82 אחוזים משטחה. צמודה אליה דרום קוריאה, עם מהירות ממוצעת של 45.77 מגה, שם רשת הסלולר מכסה כמעט 96 אחוזים משטח המדינה. במקום השלישי והרביעי הונגריה ורומניה המזרח-אירופאיות, ובחמישי - ניו-זילנד. גם בולגריה, לוקסמוברג, לטביה וליטא נמצאות בין 20 המדינות בעלות תשתית הסלולר המפותחת ביותר.

ומה בנוגע לישראל? אצלנו - במקום 43 בטבלה - תאלצו להסתפק במהירות חיבור ממוצעת של 21.13 מגה לשנייה, ורשת דור רביעי המכסה רק כ-57 אחוזים משטח הארץ. אולי תשמחו לדעת שנתונים אלו מציבים אותנו בחברה טובה, לצד מדינות כדוגמת גרמניה ואנגליה, והרבה מעל ארה"ב, שם מהירות החיבור הממוצעת היא כ-13 מגה לשנייה - מהנתונים הנמוכים שנמדדו.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רשימת המדינות המלאה לפי חוזק החיבור הסלולרי לרשת./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דור 4
  • lte

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully