וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובת עמק הסיליקון לטראמפ - אימוג'י חדש עם חיג'אב

אילן גלר

15.11.2016 / 8:18

למרות שלא מדובר בתגובה ישירה לבחירתו של איש העסקים לנשיאות ארה"ב, התזמון של חלק מהאימוג'ים מושלם כדי להביע עמדה בצורה מרומזת

עמק הסיליקון בקליפורניה מוכר כבירת ההיי-טק של העולם והוא ידוע כמעוז פוליטי ליברלי מאוד. שם בוודאי לא ציפו לזכייתו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, וכעת ממתינים בחשש מסוים לראות האם אכן איש העסקים יממש חלק מהצהרותיו.

אם החששות של בכירי עולם הטכנולוגיה יתממשו, החלטותיו של טראמפ עלולות להשפיע באופן מהותי על אופייה של תעשיית ההיי-טק. בינתיים, כאילו בתגובה ראשונה לתוצאות בחירות, מתפרסמת רשימת האימוג'ים החדשים שצפויים להופיע במכשירי הסמארטפון שלנו בשנה הבאה, ולמרות שלא מדובר בתגובה ישירה, התזמון של חלק מהם מושלם כדי להביע עמדה בצורה מרומזת.

אחד הסמלים החדשים הוא של אישה עם חיג'אב, סממן אסלאמי מובהק. אימוג'י נוסף הוא של אם מניקה, נושא נוסף המעורר חילוקי דעות בחוגים מסוימים. הרשימה כוללת גם גבר עם זקן ארוך, דמות של אישה עירומה בסאונה, וגם דמויות מיתולוגיות שונות כדוגמת בתולת-ים, פיה, שד היוצא מבקבוק, ערפדים וזומבים - איתם, בשלב זה, לטראמפ אין שום בעיה.

גם מאכלים חדשים מצטרפים לרשימת האימוג'י, בהם כריך, פחית שימורים, ברוקולי, קוקוס ובייגל. סמלים נוספים מוקדשים לחיות כמו ג'ירפה, זברה, קיפוד, צרצר ודינוזאור טי-רקס. נציין כי בעוד שרשימת האימוג'י מחייבת את כלל יצרניות הסמארטפונים, כל אחת מהן מוזמנת לעצב את הסמלים כרצונה, כך שהאימוג'י במקלדות האייפון והאנדרואיד לא בהכרח יראו דומים זה לזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימוג'ים חדשים שנראה כנראה בקרוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד כמה אימוג'ים שהיו חסרים לנו, מתברר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully