וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לטעון: השעון החכם הזה שואב אנרגיה מחום הגוף שלכם

אילן גלר

16.11.2016 / 8:41

מחירו של השעון עומד על 170 דולרים, במסגרת קמפיין מימון המונים, ואם תזמינו אותו עכשיו אתם צפויים לקבל את המוצר לקראת יולי 2017. עד כה גויסו כ-130 אלף דולרים לפרויקט - יותר מהסכום המינימלי הנדרש

צילום מסך

אם אתם אוהבים את הרעיון של שעון חכם המסונכרן עם מכשיר הסמארטפון שלכם, אך לא מתחשק לכם להוסיף גאדג'ט נוסף לרשימת המכשירים שאותם חייבים לחבר לחשמל מדי ערב, PowerWatch עשוי להיות הפיתרון בשבילכם. השעון החכם החדשני מופעל באמצעות אנרגיה אותה הוא מפיק מחום גופכם, כך שבאופן תיאורטי מהרגע שבו תתחילו להשתמש בו, לא תדרשו לטעון אותו לעולם.

השעון מבוסס על טכנולוגיה חדשה שפותחה על ידי צוות חוקרים אמריקנים, המקווים כי בעתיד תוכל לשמש מגוון רחב של מכשירים רפואיים. בינתיים הם מסתמכים על חובבי הגאדג'טים לצורך המימון הראשוני. ל-PowerWatch יש חיבור לסמארטפון לצורך הצגת התראות, מד שריפת קלוריות, שינוי אוטומטי של השעה לפי אזור הזמן שבו אתם נמצאים וגם מבחר של עיצובים לתצוגה השעה. המסך איננו צבעוני, אך נראה קריא למדי.

מחירו של השעון עומד על 170 דולרים, במסגרת קמפיין מימון המונים, ואם תזמינו אותו עכשיו אתם צפויים לקבל את המוצר לקראת יולי 2017. עד כה גויסו כ-130 אלף דולרים לפרויקט, סכום מספיק על מנת להתחיל בייצור, אך לא מיליוני הדולרים שאותם גייס השעון החכם Pebble לפני כמה שנים כשהפך לפרויקט מימון ההמונים הגדול בהיסטוריה. ייתכן שניתן להסיק מכך כי מידת ההתלהבות הגיקית מהשעונים החכמים פחתה באופן משמעותי, או שמוצרי החברות הגדולות כמו אפל וסמסונג כבר עונים על הדרישות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שעון שנטען מחום גוף. צילום מסך
קונספט מעניין, ונראה שזה עובד./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully