וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער ונערה העבירו קרב יריות עם המשטרה בשידור חי ברשת

אילן גלר

16.11.2016 / 8:47

במשך שעות ספורות ניסו דניס וקטיה לעכב את כוחות המשטרה המתקרבים לבית באש חיה, תוך שהם מוסיפים להתלוצץ ביניהם, לענות להודעות טקסט הנשלחות אליהם מחבריהם לכיתה, וגם לשתות ולעשן

צילום מסך

שיא חדש של אלימות מזעזעת נשבר השבוע ברשת האינטרנט, כשזוג תלמידי תיכון מרוסיה העביר בשידור חי דרך אפליקציית "פריסקופ" קרב יריות עם אנשי המשטרה. הקרב החל כשאחד התלמידים, דניס מוראיוב, ירה ברגל אמה של חברתו קטיה מפני שכעסה על כך ששניהם ישנו יחד בחדרה. לאחר מכן התבצרו דניס וקטיה בבית המשפחה, שלרוע המזל היה מלא בכלי נשק מאחר ואביו החורג של קטיה הוא חייל ביחידת קומנדו רוסית.

במשך שעות ספורות ניסו דניס וקטיה לעכב את כוחות המשטרה המתקרבים לבית באש חיה, תוך שהם מוסיפים להתלוצץ ביניהם, לענות להודעות טקסט הנשלחות אליהם מחבריהם לכיתה, וגם לשתות ולעשן. בסופו של דבר, כשהשתכנעו השניים כי "אין להם שום אופציות" לדבריהם, ירו בעצמם רגע לפני שכוחות המשטרה הסתערו על הבית ומצאו את גופותיהם.

הסיפור המזעזע היכה בתדהמה את השוטרים עצמם, הטוענים כי במהלך ניסיון ההסתערות על הבית לא ירו אף קליע אחד על הילדים ובשום מקרה לא איימו על חייהם. "זו טרגדיה איומה. אנו בודקים מה היו הנסיבות והפרטים המדויקים של מה שהתרחש", נמסר מכוחות הביטחון הרוסיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קרב יריות בפריסקופ. צילום מסך
דניס וקטיה משתעשעים מול המצלמה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה טוענת שחיי הנערים לא היו בסכנה מצדם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פריסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully