וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם משלמים 5,756 שקלים על האובן הזה?

18.11.2016 / 7:21

ל-June יש מסך מגע בגודל 5 אינץ', חיבורי אינטרנט אלחוטי, מצלמת HD, חיישני טמפרטורה דיגיטליים וגם מעבד רב עוצמה מתוצרת Nvidia. הבורקסים שלכם מעולם לא יזכו ליחס מפנק כזה אבל ההפרש במחיר בינו לבין תנור רגיל כבר מגוחך

טוסטר אובן חכם עם מסך מגע בגודל 5 אינץ', חיבורי אינטרנט אלחוטי, מצלמת HD, חיישני טמפרטורה דיגיטליים וגם מעבד רב עוצמה/June

בוודאי שמעתם כבר על לא מעט מכשירים חכמים המבטיחים לשפר את איכות החיים, כדוגמת נורות חכמות, מצלמות חכמות ואפילו דלתות חכמות. אך מה בנוגע לתנור חכם? מתברר שמוצר כזה קיים, והוא בהחלט מציע שכלולים שבוודאי לא חלמתם למצוא בטוסטר אובן. ל-June יש מסך מגע בגודל 5 אינץ', חיבורי אינטרנט אלחוטי, מצלמת HD, חיישני טמפרטורה דיגיטליים וגם מעבד רב עוצמה מתוצרת Nvidia.

כל הטכנולוגיה הזו משמשת לצורך תהליך בישול ואפייה פשוט עד כדי גיחוך: כשמכניסים את מצרכי המזון פנימה, התנור מזהה אותם באופן אוטומטי באמצעות המצלמה ומציע מתכון תואם. אם מדובר בסטייק, הוא גם ישאל אתכם לגבי מידת העשייה האהובה עליכם. אפליקציית הסמארטפון מאפשרת לצפות בנעשה בתנור גם כשאתם לא נמצאים לידו, וניתן אפילו להפעיל אותו כך שיחל להתחמם מראש עוד לפני שהגעתם הביתה.

הבעיה היא -כמו תמיד עם מוצרים חכמים למיניהם - המחיר. תמורת גאדג'ט מלהיב, אך לא כזה שמסוגל לעשות משהו שלא תוכלו לעשות בעצמכם במעט יותר מאמץ, דורש היצרן סכום של 1,495 דולרים (כ-5,756 שקלים, לפני מכס ומע"מ). כהטבה מיוחדת לרוכשים בארה"ב מוצעת הלוואה ללא ריבית לצורך רכישת התנור, אך בכל זאת יש לנו הרגשה שהמוצר הזה לא עומד להפוך ללהיט כל עוד פער המחיר בינו ובין תנור רגיל גדול כל-כך.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך את כל החוכמה הזאת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully