וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר בריחה לסטארט-אפים ואורן חזן בלייב בסמארטפון

18.11.2016 / 7:53

אפליקציה חדשה לכנסת, העולם מנקודת מבטו של שואב אבק רובוטי, בני נוער כותבים ערכים בוויקיפדיה ועוד. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

צילום מסך

(בסרטון: אפליקציית הכנסת)

שידור חי מהכנסת לסמארטפון

הכנסת השיקה השבוע את האפליקציה החדשה שלה שמשלבת שידורים חיים בלייב סטרימינג מכל ועדות הכנסת. גם איכות השידור שודרגה: המצלמות הישנות ששימשו בעיקר את ערוץ הכנסת, הוחלפו וכעת בכל אחת מהוועדות מותקנות מצלמות HD חדשות שמאפשרות צילום וידאו ברמה גבוהה יותר. אם פספסתם שידור חי של דיון בוועדה שעניין אתכם, תוכלו לפנות לארכיון באפליקציה ולצפות בו. בכנסת מתגאים באופציות החדשות, מאפשרים שימוש חופשי בתכנים (רלוונטי בעיקר לגופי התקשורת) וכמובן שמציינים שמדובר בעוד צעד לשקיפות הפרלמנט הישראלי. בהמשך, מבטיחים שם, תפותח האפליקציה ותכלול גם את מצבת נוכחות חברי הכנסת בבניין, התראות על חוקים שעברו, תקצירי מסמכים, ספריית VOD ועוד.

חדר בריחה לסטארט-אפים

טרנד חדרי הבריחה - גרסת הסטארט אפ: דוד עשיר מאוד שבדיוק עשה אקזיט ענק, נפטר ומוריש את כל הונו לכם או למשקיע שלו, תלוי מי יגיע אליו קודם. זה האתגר אותו מציבה חברת בזק בינלאומי באירוע Hack it Out שיתקיים ב-23 בנובמבר במתחם הבורסה לניירות ערך בתל אביב. במסגרתו, יחידים וחברות סטארט-אפ מקומיות יתחרו בפתרון חידת הצוואה. כפי שניתן להבין משמו, באירוע ידרשו המתמודדים להפגין ידע בקוד, אלגוריתמים, סטטיסטיקה ועבודת צוות. ההרשמה פתוחה גם לבודדים שיצטרפו ליחידים אחרים על מנת להתמודד כקבוצה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

דברים ששואב האבק הרובוטי רואה

האמנית חן צרפתי ביקשה מאוצרים לנקות את חללי התערוכות שלהם בעזרת שואב אבק רובוטי שאליו חיברה מצלמת גו פרו. מהחומרים שנאספו יצרה צרפתי עבודת וידאו שאולי תשנה את מה שחשבתם עד כה על ביקור בתערוכה. את התוצאה תוכלו לראות בתערוכת היחיד של צרפתי Dear, (#Part 2) שמוצגת בגלריה של החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים עד ה-30 בנובמבר 2016. ביום האחרון של התערוכה תתקיים שיחה עם האמנית וסדנת רגיעה ניסיונית המשלבת את מכשירי הסמארטפון של המשתתפים, הקרנת וידיאו וצלילי מחשב.

ויקפדיה מגייסת תיכוניסטים חובבי מדע

אם המושגים דינמיקה-ניוטונית ומגנט ארבע-קטבי לא אומרים לכם כלום, אולי כדאי שתיכנסו לוויקיפדיה ותלמדו כמה דברים חדשים. את הערכים האלו, וערכים נוספים, כתבו תלמידים חובבי מדע ממגמות הפיזיקה ממרכז החינוך לאו בק בחיפה ביוזמת ובהדרכה המקצועית של עמותת ויקימדיה בישראל. בעמותה מגייסים תלמידים וסטודנטים לכתיבת ערכים במטרה שיהיו מנוע צמיחה מרכזי לכתיבת ערכים חדשים ולקידום ידע חופשי וחינמי באמצעות ויקפדיה העברית. בין הערכים הנוספים שכתבו התלמידים: אנטי-מימן, ניסוי ATLAS וניסוי CMS.

המנצחת של הבחירות בארה"ב

LiveU, חברת השידורים הישראלית, שברה שיא חדש בהזרמת שידורים חיים בו זמנית ביום הבחירות האמריקאי. 71 מיליון צופים ברחבי העולם צפו בשידורי הבחירות באמצעות 1,800 יחידות שידור שהפעילה החברה. פלטפורמת הניהול של החברה תמכה ביותר מ-1,200 שידורים ישירים בו זמנית וניהלה 17 טרה של נתונים. LiveU מספקת תשתית לשידור וידאו חי מבוסס IP. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת שידורי וידאו חיים מכל מקום בעולם באמצעות ציוד קל ופשוט לתפעול ובין היתר באמצעות Wi-Fi וגלישה סלולרית. ביום הבחירות האמריקני רשתות טלוויזיה, אינטרנט ומוקדי שידור מרחבי העולם בחרו בשירותים שמציעה החברה, שמבחינתה שברה שיא השידורים עד כה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמים עם מזוודת LiveU/מערכת וואלה!, צילום מסך

EyeClick הישראלית זכתה בתחרות בינלאומית בסין

חברת EyeClick מרמת גן שמפתחת ומשווקת מערכות BEAM - להקרנת משחקים אינטראקטיבים לילדים על גבי משטחים בבתי עסק ומבני ציבור, זכתה במקום הראשון ב-Popular Science Fair. התערוכה, שנערכה בסוף השבוע האחרון מתקיימת זאת השנה השביעית בעיר Wuhu שבסין ומציגה את החידושים האחרונים בתחום המדע והטכנולוגיה. EyeClick גברה על למעלה מ-430 חברות הייטק מכל העולם שהתמודדו על הפרס היוקרתי שהוענק על ידי ממשלת סין. אם טיילתם בעולם יתכן כי נתקלתם במערכות של החברה בביקור ברשתות מזון כמו מקדונלדס, בורגר קינג ופיצה האט. לחברה נוכחות גם באיקאה ובשדות תעופה שונים בעולים. ב- EyeClickמקווים שהזכייה תיפתח לחברה גם אופק בשוק הסיני בעל הפוטנציאל המתפתח בתחום.

לפגוש יזם בבר

שבוע "יזמות על הבר", המאגד בתוכו הרצאות של מומחים בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיה והיזמות יארח בימים הקרובים יזמים ומשקיעים מתחום ה-FinTech במספר פאבים מובילים בת"א. הארוע הוא חלק מרכזי מ"שבוע היזמות הגלובלי" שהוא פרויקט עולמי המתקיים בכל שנה ב-160 מדינות במקביל ומטרתו לעודד צעירים לשקול את המסלול היזמי כמפתח לעצמאות כלכלית ושדרוג חברתי. בין המרצים שישמחו לשבת אתכם על בירה תמצאו את חן עמית ממייסדי חברת Tipalti, ברק בן-עזר מייסד חברת NEEMA ויובל טל שהקים את Payoneer.

  • עוד באותו נושא:
  • טק ניישן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully