וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין אוראלי מהצד השני של העולם - זה אפשרי עכשיו

אילן גלר

20.11.2016 / 9:20

אביזרי המין מסתנכרנים ביניהם כך שהם יחקו את תנועת הצד השני. הפטנט מיעד גם לזוגות בקשר מרוחק, ובאמצעות הגאדג'טים החדשים הם יוכלו ליהנות מחי מין גם כשאינם נמצאים באותו מיקום פיזי

יח"צ - חד פעמי

כרגיל, תעשיית הפורנו נמצאת בחזית הטכנולוגיה. קסדות המציאות המדומה רק הגיעו למדפי החנויות, וחברה אמריקנית בשם CamSoda כבר הצליחה למצוא דרך לנצל אותן בכדי להציע ללקוחותיה מין אוראלי מרחוק, גם אם הם נמצאים בצדו השני של העולם. המערכת כוללת אביזר מין זכרי בעל חיישנים דיגיטליים מצד אחד ואביזר מין נקבי בצד השני. לתקשורת בין הגאדג'טים אחראית ותוכנת מציאות מדומה מתקדמת.

אביזרי המין מסתנכרנים ביניהם כך שהם יחקו את תנועת הצד השני, קסדת המציאות המדומה מעבירה שידור סימולטני חי כך שהמשתמשים ירגישו כאילו הם צמודים. "המכשיר מעביר בדיוק את התחושה, כך שאתה מרגיש בדיוק מה שהבחורה עושה", מסביר נשיא חברת CamSoda דרון לונדין.

בנוסף למין מזדמן, הפטנט מיעד גם לזוגות בקשר מרוחק, ובאמצעות הגאדג'טים החדשים הם יוכלו ליהנות מחי מין גם כשאינם נמצאים באותו מיקום פיזי. כרגע הטכנולוגיה מתאימה רק לזוגות הטרוסקסואליים, אך ייתכן בהחלט כי בעתיד תציע החברה ערכות נוספות לזוגות חד-מיניים, כמו גם אמצעים נוספים לעינוג הדדי מרחוק שיהפכו את הקרבה הפיזית בעת קיום יחסית לאופציונאלית בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מין אוראלי מציאות מדומה.
באמת לא ראיתם את זה מגיע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully