וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב נוכל לטעון את הסמארטפון 5 דקות בשביל 5 שעות שימוש

אילן גלר

20.11.2016 / 9:47

קוואלקום הכריזה על שבב "סנאפדרגון 835", המיוצר במפעליה של סמסונג, בטכנולוגיית 10 ננו-מטר (במקום 14 ננו-מטר) שמביאה עמה שיפור של עד 27 אחוזים בביצועים, לצד צמצום של עד 40 אחוזים בצריכת האנרגיה

ShutterStock

(בסרטון: מבחן טעינה בטכנולוגיית Quick Charge 3 המתקדמת ביותר עד כה)

יצרנית המעבדים קוואלקום, שמעבדי הסנאפדרגון שלה מותקנים ברוב דגמי הסמארטפונים המובילים, הכריזה על המעבד החדש - סנאפדרגון 835 - שיותקן כנראה ברוב מכשירי הדגל שיושקו בשנת 2017. המעבד החדש מיוצר במפעליה של סמסונג, בטכנולוגיית 10 ננו-מטר (במקום 14 ננו-מטר) שמביאה עמה שיפור של עד 27 אחוזים בביצועים, לצד צמצום של עד 40 אחוזים בצריכת האנרגיה.

סנאפדרגון 835 אמור להיות גם קטן יותר מקודמו, וכך יפנה מקום בתוך מארז המכשיר לסוללה גדולה יותר, או יאפשר ייצור של מכשירים דקים וקלים יותר. בנוסף, השבב החדש ינסה להתמודד עם אחת מנקודות התורפה העיקריות של סמארטפונים כיום - חיי הסוללה.

ה-835 יהיה המעבד הראשון שייתמוך בטכנולוגיית Quick Charge 4 החדשה. טכנולוגיה זו מאפשרת טעינה מהירה במיוחד, וחמש דקות טעינה יספיקו ללא פחות מחמש שעות שימוש בסמארטפון. טעינה של 15 דקות רצופות אמורה להספיק לטעינת 50 אחוזים מכלל קיבולת הסוללה.

כמובן שביצועי המעבד תלויים גם ביתר המפרט, כגון כמות זיכרון העבודה (RAM) במכשיר וגרסת מערכת ההפעלה המותקנת עליו. את המכשירים הראשונים שיצוידו בסנאפדרגון 835 נראה על המדפים בתחילת שנת 2017.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמארטפון טעינה. ShutterStock
נקודת התורפה העיקרית של הסמארטפונים כיום - חיי הסוללה./ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנאפדרגון 835./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully