וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לוואווי P10: תמונות ראשונות כבר דלפו לכאורה לרשת

אילן גלר

20.11.2016 / 9:55

הצילומים חושפים כי שתי המצלמות בגב המכשיר, פרי פיתוח משותף של וואווי ומותג המצלמות לייקה, ממשיכות גם לדגם ה-P10. חיישן טביעות האצבע עבר לחלקו הקדמי של המכשיר והמסך כנראה יהיה גדול יותר - 5.5 אינץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמוונת שדלפו./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר הדגל P9 של וואווי היה אחד המוצלחים ביותר שיוצרו עד כה על ידי ענקית הסלולר הסינית, עם מכירות של יותר מ-9 מיליון יחידות ברחבי העולם. כעת אנו זוכים להצצה ראשונה לממשיך דרכו, וואווי P10, שצפוי לשמור על המומנטום וגם על עיצוב דומה. המפרט צפוי להיות משודרג כך שיוכל להתמודד בכבוד עם מכשירי הדגל של 2017.

הצילומים חושפים כי המצלמה כפולת העדשה, פרי פיתוח משותף של וואווי ומותג המצלמות לייקה, ממשיכים גם לדגם ה-P10. חיישן טביעות האצבע עבר לחלקו הקדמי של המכשיר, ויהיה כנראה מהיר ומדויק יותר. המסך יהיה גדול יותר - 5.5 אינץ' - ונראה שדרוג גם באיכות התצוגה וברזולוציה.

באשר לחומרה הפנימית, המכשיר יתבסס כנראה על מעבד Kirin 960 החדש, עם 4 גיגה של זיכרון בדגם הבסיסי, ו-6 גיגה בדגם המשופר. נציין כי נותרו עדיין כמה חודשים עד תאריך ההשקה המשוער, בתחילת חודש אפריל, כך שוואווי עדיין עשויה לשנות באופן מהותי את עיצוב המכשיר או את המפרט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונספט נוסף שהודלף - האם זה דגם הפלוס עם חיישן טביעות האצבע עדיין בגב המכשיר?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully