וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: פוקימון גו הגיע לישראל באופן רשמי - כך תשחקו

20.11.2016 / 10:01

באיחור של כארבעה חודשים, אחד המשחקים הפופולריים של השנה האחרונה עושה עלייה רשמית לישראל. פוקימון גו הצליח לעורר באזז רב גם בארץ אך ההורדה שלו הייתה הרבה פחות נוחה עד כה

צילום מסך

בחודש יולי רעדה הרשת כשחברת ניאנטיק שחררה לעולם את "פוקימון גו" - משחק המציאות הרבודה שהצליח להקים מיליוני בני נוער מהספה ושלח אותם לצוד את מפלצות הכיס היפניות ברחובות הערים בעולם.

בחודשים שחלפו מאז ההתלהבות מהמשחק בעולם קצת שככה אבל עדיין יש מיליוני משתמשים שנהנים ממנו, ולאחרונה החברה גם שדרגה את המשחק כך שיהיה קל יותר להשיג פוקימונים נדירים.

פוקימון הוא מותג גיימינג, שהפך גם לסדרת סרטים ותכניות טלוויזיה מצליחות. הוא פרץ לחיינו בשנות התשעים אבל לא ממש נעלם מאז. פיקאצ'ו הפך לכוכב תרבות, וכך גם רבים מחבריו המצוירים, סקווירטל ובלבזור אבל עם הפצת המשחק המותג זכה לפופולריות אדירה.

המשחק מבוסס על רכיב המצלמה והמיקום הפיזי שלכם (על בסיס רכיב ה-GPS) ומאפשר לכם לטייל בעולם הווירטואלי של הפוקימונים המשתלב בעולם האמיתי. לפי המיקום שלכם, המשחק שולח אתכם לחפש אחר פוקימונים במקומות היסטורים, תרבותיים ועוד, בהם תוכלו למצוא מאות זנים של פוקימונים.

המשחק הושק במדינות נבחרות אך ישראלים רבים הורידו אותו ישירות מהרשת ולא מחנות האפליקציות. ההורדות הלא רשמיות גרמו לכך שאצל רבים הקובץ לא היה מעודכן אך כעת ניתן להוריד בקלות ולהבטיח שהמשחק יישאר הכי מעודכן שאפשר. [להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון]

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פוקימון גו. ShutterStock
חייבים לתפוס את כולם!/ShutterStock

איך מתחילים לשחק?

בעת הפעלת המשחק, תתבקשו להתחבר באמצעות חשבון הפוקימון Trainer Clubאו הג'ימייל שלכם. מיד בסוף ההרשמה, תקפוץ לכם התראה שתזכיר לכם לשים לב לסביבה שלכם - ויש סיבה טובה. בסיום ההרשמה תבחרו להתאים את הדמות שלכם, את הלבוש, סוג השיער ועוד. בסוף ההתאמה, תופיע לכם מפה דו-ממדית ובצד ימין למטה יופיע לכם מדריך אישי. בדומה למשחקי הגיימ-בוי, כדי להמשיך הלאה תצטרכו ללחוץ עליו או על תיבת הטקסט. בהתחלה, תראו את עצמכם על מפה ואת הפוקימונים הקרובים אליכם. כשתלחצו עליהם, תפתח המצלמה ותצטרכו למצוא אותם על ידי חיפוש באמצעות הסמארטפון. כשתמצאו את הפוקימון, זרקו את הפוקדור ישר אליהם וכך תוכלו לתפוס אותם. בהמשך יופיע לכם המדריך האישי שינחה אתכם בשלבים הראשונים.

בשלב מסוים במשחק תתבקשו להצטרף אל אחת משלוש קבוצות. ברגע שבחרתם בקבוצה, תוכלו לפתוח חדר כושר עבור הפוקימון שלכם, או שבמידה ונפתח חדר שכזה על ידי היריבים, תוכלו לאתגר אותם ולהילחם באמצעות הפוקימונים על חדר הכושר. במידה והפוקימון שלכם ניצח, הרמה של חדר הכושר של היריב יורדת וכשהיא מגיעה לאפס, הוא מפסיד את השליטה עליו ויכול למנות פוקימון שישמור עליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפצו לתחנת הפוקימונים הקרובה אליכם והתחילו לאסוף פוכדורים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully