וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימפנזה עם משקפי תלת ממד - האם זו התעללות?

אילן גלר

21.11.2016 / 9:26

במהלך השניות הראשונות אף נראה שהוא נהנה אולם ככל שעובר הזמן תגובותיו נהפכות ליותר ויותר מבולבלות ומיואשות, ונדמה שהוא אף מנסה להסיר את המשקפיים. הגולשים חלוקים בדעתם

צילום מסך

סוגריבה הוא קוף שימפנזה המתגורר בפארק שעשועים בקליפורניה, וכבר הספיק להפוך לכוכב בתעשיית ההיי-טק כשצולם לפני כמה שנים לפרסומת עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת הוא שוב זוכה לתפוצה ויראלית בזכות סרטון וידאו המתעד את חוויותיו עם משקפי המציאות המדומה HTC Vive.

סוגריבה כבר רגיל כנראה למיני גאדג'טים מוזרים, שכן לא נראה שהוא מתנגד במיוחד להתנסות במכשיר החדש. במהלך השניות הראשונות אף נראה שהוא נהנה, מושיט את ידיו ומנסה לתפוס את החפצים הווירטואליים המופיעים בעולם המציאות המדומה. אולם ככל שעובר הזמן תגובותיו נהפכות ליותר ויותר מבולבלות ומיואשות, ונדמה שהוא אף מנסה להסיר את המשקפיים.

בין עשרות אלפי הגולשים שצפו בסרטון התפתח דיון קולני למדי האם מדובר בווידאו חמוד וחוויה חיובית עבור השימפנזה, או התעללות של ממש בקוף שאינו מצליח להבין כלל מה מתרחש סביבו. יש מי שדואג להבהיר כי סוגריבה בכל מקרה חי בתוך מעין מציאות מדומה - כלוב שנועד לדמות את תנאי המחיה בסביבתו הטבעית - ואין בעצם הבדל גדול בין סביבת גן החיות המזויפת ועולם המציאות המדומה הדיגיטלי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שימפנזה עם משקפי מציאות מדומה. צילום מסך
נהנה או סובל? הגולשים חלוקים בדעתם./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully