וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשל האמריקני בעד: פורסמו הנחיות רשמיות לייצור אקדחים חכמים

23.11.2016 / 7:47

לפי התקנות החדשות, אקדח חכם לא יכול להיות איטי יותר לשימוש מאקדח רגיל, ובמקרה שמערכות האבטחה המשוכללות שלו אינן עובדות, ברירת המחדל צריכה להיות פתיחת הנשק לירי ולא נעילתו

מערכת וואלה!

לאחר שפרסם טיוטה ראשונה בנושא בחודש יוני האחרון, אישר משרד המשפטים האמריקני באופן רשמי את התקנות הסופיות בנושא ייצור והפעלת "אקדחים חכמים", שהם אקדחים הכוללים אמצעי אבטחה ביומטריים מתוחכמים. באופן עקרוני, אקדח חכם אמור לפעול רק כשהוא נמצא בידי אדם שהוסמך להפעיל אותו, וכל אחד אחר שישים את ידיו על הנשק לא יצליח לירות בו, או בכלל להוציא אותו מהנרתיק.

המסמך מפרט לא רק את המגבלות שאותן יטילו על המשתמשים אמצעי אבטחה חכמים, אלא דווקא את מה שאמצעי האבטחה הללו אינם אמורים לעשות: הממשל האמריקני קובע כי אקדח חכם לא יכול להיות איטי יותר לשימוש מאקדח רגיל, ובמקרה שמערכות האבטחה המשוכללות שלו אינן עובדות, ברירת המחדל צריכה להיות פתיחת הנשק לירי ולא נעילתו. היעדר המגבלות משרת שתי מטרות: כלי הנשק החכמים אמורים להימסר לידי שוטרים ואנשי ביטחון אחרים, ועל כן לא רצוי שיהפכו למכשול עבורם. בנוסף, מקווים בממשל כי פתיחות יחסית תאפשר פיתוח טכנולוגי מהיר וחדשני מצד יצרני הנשק עצמם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יזהה את המשתמש. אקדח חכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully