וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שתמונות הגו-פרו שלו מככבות ברשת: "אני שואף גבוה"

22.11.2016 / 9:45

גאווה ישראלית: תמונת האקסטרים של עופר יעקב צוברת מאות אלפי לייקים מאתמול, בזכות השיתוף בפרופיל האינסטגרם של חברת GoPro. "ישראלים ממש תופסים מזה שתמונה של ישראלי שותפה שם, להגיע לשם זה מאוד קשה", הוא אומר לנו

צילום מסך

(בווידאו: הזכייה הקודמת של עופר בתחרות היומית של GoPro)

אנחנו רגילים כל כך לשמוע על ישראל בעולם בהקשר של הסכסוך אבל יש לא מעט כישרונות במדינה שזוכים להכרה בתחום עיסוקם, כמו למשל עופר יעקב שתמונת האקסטרים שלו צברה מאות אלפי לייקים באינסטגרם, תודות לשיתוף שווה במיוחד בפרופיל של חברת GoPro.

אם אתם עוקבים אחר פרופילי האינסטגרם או הפייסבוק של GoPro בוודאי אתם נהנים לראות מדי יום תמונות וסרטונים שהחברה מעלה, שצולמו על ידי משתמשים. מדובר בתכנים של צלמים מרחבי העולם, המשתמשים במצלמות של החברה ובצילומים מדגימים את יכולות המצלמה.

התוצרים אותנטיים לחלוטין ולמעשה מדובר בתחרות יומית נושאת פרסים כספיים, מעבר לחשיפה עצמה. כך לדוגמה תמונה שתעלה בעמוד תקבל 500 דולרים, סרטון 1,000 דולרים וכן הלאה. ביום ראשון עלתה תמונה של הצלם הישראלי, עופר יעקב, שצברה כ-200,000 לייקים תוך כמה שעות. בתמונה נראה יעקב מחזיק מוט סלפי, כשהוא וחברו על טרקטורון בחולות הר-סוף, ומאחורה שובל חול.

"הקטע זה להגיע למעמד הזה", אומר לנו עופר. "הרבה רשמו לי בתגובות 'גאווה ישראלית' וממש תופסים מזה שתמונה של ישראלי שותפה שם. להגיע לשם זה מאוד קשה". זו לא הפעם הראשונה ש-GoPro משתפים תמונה של עופר וכבר בשנה שעברה, החברה שיתפה סרטון שצילם וערך. "אני חובב אקסטרים ומשלב את זה בצילום. זאת הדרך שלי גם לשלב את האקסטרים במקצוע. פשוט לחיות את החלום ולשבור את הגבולות ושיאים באקסטרים וגם בתחרויות צילום".

איך גילית שפרסמו את התמונה?
"גלשתי בסקייטפארק ונקעתי את הרגל אתמול. הייתי ממש מבואס ובזמן הזה נכנסתי לאינסטגרם. פתאום נתקלתי בהמון בקשות לעוקבים ולא הבנתי ממש למה. הייתי קצת בשוק וקיבלתי הודעות כמו 'כל הכבוד', 'גאה בך'. נכנסתי לאחד התיוגים ואני רואה ש-GoPro העלו את התמונה שלי. זה היה הדבר הכי מדהים. זה אחד מההישגים הכי גדולים למי שמצלם עם GoPro. כשנקעתי את הקרסול זה היה מבאס, אבל אחרי שראיתי את זה פשוט שכחתי מהכול. אני שואף גבוה, לעבוד בחו"ל עם החברות האלו, וזה חלק מהדרך".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • GoPro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully