וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הראשון בעולם עם מצלמת 360 מובנית

אילן גלר

24.11.2016 / 8:05

לטענת החברה, המצלמה כה מדויקת ואיכותית, שניתן להשתמש בה אפילו כדי למדוד מרחוק את טמפרטורת הגוף של אנשים וחיות מצולמות

יצרנית הסמארטפונים הסינית Protruly הצליחה לעקוף את המותגים הגדולים ולהפוך לחברה הראשונה בעולם המציגה סמארטפון המצויד במצלמת 360 מעלות מובנית. המצלמה מסוגלת לצלם תמונות וסרטוני וידאו תוך שהיא לוכדת את כל הזוויות סביבה, והתוצאה מתאימה לחובבי משקפי המציאות המדומה.

פרט למצלמה עצמה נדרשה Protruly לפתח גם אלגוריתם מיוחד שהופך את תהליך הצילום למהיר ונוח. לטענת החברה, המצלמה כה מדויקת ואיכותית, שניתן להשתמש בה אפילו כדי למדוד מרחוק את טמפרטורת הגוף של אנשים וחיות מצולמות.

פרט למצלמה הייחודית, מצויד המכשיר במסך 5.5 אינץ' באיכות Full HD, מעבד Decacore במהירות 2.6 גיגה-הרץ, וגם מעבד גרפי מהיר הנדרש לצורך יצירת התמונות התלת-ממדיות. המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, אם כי בגרסה שהותאמה לקהל הסיני וללא חנות האפליקציות הרשמית של גוגל.

בשל החומרה המתקדמת ויוצאת הדופן, מחירו של הסמארטפון החדש גבוה יחסית לרוב הדגמים הסיניים. דגם הבסיס של המכשיר מתומחר ב-600 דולרים והוא צפוי להגיע לחנויות במהלך השבועות הקרובים. בנוסף, מתכננת החברה להציע מהדורה מוגבלת בציפוי זהב ויהלומים, ומחירה יעמוד על 1300 דולרים, שזה אפילו יקר יותר מאייפון אבל לא יותר יקר מאייפון מצופה זהב ויהלומים.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully