וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה כנראה האוזניות הכי גיקיות בעולם

אילן גלר

24.11.2016 / 6:35

סביר להניח שאנשים שצבע עורם אינו זהה לזה של האוזניות ייהנו ממראה פחות דרמטי. כמו כן, ללא שיער ארוך שיקיף את האוזניים, לא יהיה לכם היכן להסתיר את הכבל שיוצא מכל אחת מהאוזניות, וגם מאיכות השמע אנחנו לא מצפים הרבה. אבל זה עדיין מגניב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אתם מעט יותר כהים, זה כנראה לא יראה כזה טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מחפשים אביזר זול ופשוט שיעניק לכם מראה גיקי יוצא דופן לא תוכלו למצוא קנייה מוצלחת יותר מה-Spirit E666 - אוזניות המיוצרות על ידי יצרן סיני עלום שם וניתנות לרכישה דרך חנויות אסייתיות שונות תמורת פחות מ-15 דולרים. האוזניות הללו כוללות חיבור חוטי סטנדרטי (מצטערים משתמשי אייפון 7) ומיקרופון, אך גם כיסוי שיעניק לאוזניים שלכם מראה מחודד כשל אלף משר הטבעות.

בעוד שבצילומים האפקט המתקבל מרשים במיוחד, סביר להניח שאנשים שצבע עורם אינו זהה לזה של האוזניות ייהנו ממראה פחות דרמטי. כמו כן, ללא שיער ארוך שיקיף את האוזניים, לא יהיה לכם היכן להסתיר את הכבל שיוצא מכל אחת מהאוזניות. גם מאיכות השמע לא היינו מצפים ליותר מדי במחיר זה, למרות שלעתים דווקא בתחום הזה יש הפתעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנה שווה לחבר גיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולם עבור מעריצים שרופים של שר הטבעות מדובר כנראה במציאה מדהימה. זו יכולה להיות גם מתנה מקורית לחבר גיק, או אביזר שישלים את המראה לקראת אחד מכנסי המדע הבדיוני. ואם אנחנו מכירים את האופן שבו תעשיית הגאדג'טים הסינית פועלת, סביר להניח שבעוד כמה שבועות כבר נראה עוד כמה יצרנים מנסים לייצר גרסה משלהם לאוזניות האלפים הללו במחיר נמוך עוד יותר ואולי אף זה יהפוך לטרנד שיציע גווני עור שונים וגם סגנונות אוזניים מכותרי מד"ב שונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל זה חמוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully