וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שגוגל Earth זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות ב-VR

אילן גלר

23.11.2016 / 6:44

המשתמשים מרעיפים על הפיצ'ר החדש שבחים ומגיעים לתובנות פילוסופיות מרחיקות לכת, מההכרה שאנחנו חיים במטריקס ועד מקומנו בעולם. חבל שבשלב הזה השירות זמין במציאות מדומה רק במשקפי HTC Vive

צילום מסך

בשבוע שעבר שחררה גוגל את גרסת המציאות המדומה הרשמית של Google Earth - מפת העולם התלת-ממדית ואחת האפליקציות הפופולריות של ענקית הטכנולוגיה. הגרסה הזו בלעדית, בינתיים, לבעלי משקפי VR מסוג HTC Vive, ומתברר שלפחות עבורם מדובר בחוויה מדהימה שמצדיקה לגמרי את רכישת המשקפיים (ומחשב די חזק הנדרש על מנת להפעיל אותן).

גרסת המציאות המדומה של Google Earth אינה מציעה פונקציונליות חדשה בהשוואה לגרסאות הקודמות, אולם כנראה שחווית הצפייה בנופים המרהיבים של כדור הארץ בתלת-ממד אמיתי חזקה הרבה יותר מכפי שמישהו יכול היה לצפות. "לפני שנה לא הייתי בטוח בכל התיאוריה הזו שאנו חיים בתוך סימולציה", כתב אחד המשתמשים. "לאחר שהתחלתי להשתמש ב-Google Earth VR, שיניתי את דעתי. זו ההוכחה המוחלטת לקיומה של המטריקס".

גם משתמשים אחרים מתארים מסקנות פילוסופיות מרחיקות לכת אליהן הגיעו בעקבות השימוש בתוכנה. "Google Earth גורמת לך להבין כמה אנו קטנים וכמה כדור הארץ יפה", כתב אחד מהם. אם אין לכם משקפי מציאות מדומה, תוכלו להתרשם מסרטון הפרסומת שאותו הכינו בגוגל עבור האפליקציה, אולי הוא זה שישכנע אתכם כי הגיע הזמן להצטרף למהפכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

צילום מסך. צילום מסך
לגלות את העולם מחדש./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully