וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית המעופפת המטורפת הזו בדיוק עברה בהצלחה את נסיעת המבחן

אילן גלר

23.11.2016 / 9:25

המכונית המעופפת, שכונתה בעבר Air Mule, הצליחה להמריא ולשייט באופן אוטונומי ליעדה, ללא תקלות מיוחדות. בחברה מייעדים אותה לשימושים שונים, אזרחיים וגם צבאיים, ולפי סרטון ההדגמה, נראה שהולך להיות תור ארוך בקופה

צילום מסך

האם חלום המכונית המעופפת עומד להתגשם? לכל הפחות, נדמה שחברה אמריקנית בשם Urban Aeronautics הצליחה לעשות צעד ראשון וחשוב מאוד בכיוון. בשבוע שעבר פרסמה החברה באתר האינטרנט שלה תיעוד מוצלח של טיסת מבחן לדגם ניסוי, אותו היא מפתחת. המכונית המעופפת - עדיין ללא נוסעים - הצליחה להמריא ולשייט באופן אוטונומי ליעדה, ללא תקלות מיוחדות ותוך שמירה על פאסון קרבי של דוברמן עם להבים.

"הטיסה הזו סוללת את הדרך קדימה לפיתוח מידי של המכונית מאב-טיפוס למוצר כמעט מוכן", אמר מייסד החברה, רפי יואלי. "אנו קרובים למוצר מסחרי העושה שימוש בטכנולוגיה המהפכנית הזו לשימושים שונים ושווקים רבים. זה הזמן המלהיב ביותר בתולדות החברה, ואנו מצפים בקוצר רוח להמשך הפיתוח כעת כשהטכנולוגיה שלנו מתפקדת".

המכונית המעופפת של Urban Aeronautics ייחודית בתחום מאחר והיא מצליחה לנווט את דרכה תוך שהיא סורקת את הקרקע בטיסה נמוכה יחסית, שאינה מסכנת אותה במגע עם כלי טייס גדולים יותר. בניסויים הבאים מקווים המתכננים שהכלי החדשני יצליח להמריא ולנחות באופן חלק יותר, וגם לטוס במהירות מרשימה לעבר יעדו. פרט אחד שעדיין איננו ברור הוא האם מחירה של המכונית צפוי להיות קרוב יותר לזה של רחפן גדול (עשרות אלפי שקלים), או של מטוס פרטי (מאות אלפי שקלים עד מיליונים רבים).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מכונית מעופפת אייר מיול. צילום מסך
אתם חייבים להודות שזה כלי רכב ממש מגניב./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוצר בארלוזורוב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully