וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמרתיחים אייפון 7 בסיר? צפו

אילן גלר

30.11.2016 / 7:29

המים הרותחים לא חדרו למכשיר כלל ולא גרמו לו שום נזק. הסיבה שהמכשיר כבה היא כי הטמפרטורה החיצונית הגיעה לרמה שלא מאפשרת לחומרת האייפון להמשיך ולפעול, ומערכת ההפעלה דואגת לכבות אותו ליתר ביטחון

צילום מסך

אייפון 7 הוא מכשיר הסמארטפון הראשון של אפל שמציע הגנה כנגד מים ורטיבות. בחברה גאים להכריז כי גשם, או אפילו אמבטיה, לא אמורים לגרום למכשיר שום נזק, אך מה בנוגע לסיר מים רותחים? זה בדיוק מה שהחליטו לבדוק בערוץ היוטיוב Smart Technology, כשהניחו את הסמארטפון הנחשק בתוך סיר ובישלו אותו.

הצוות ערך שני ניסויים שונים, ובשניהם הצליח האייפון לשרוד ללא פגע. בניסוי הראשון הונח המכשיר בתוך הסיר הרותח. לאחר כמה שניות המסך שלו כבה, אולם כשהאייפון נשלף מהמים כעבור דקה הוא חזר לפעילות מלאה. בניסוי השני נותר המכשיר בסיר למשך כשש דקות, וגם הפעם נכבה כמעט מיד עם כניסתו למים, אך חזר לפעול לאחר שהוצא מהם.

המים הרותחים לא חדרו למכשיר כלל ולא גרמו לו שום נזק. הסיבה שהמכשיר כבה היא כי הטמפרטורה החיצונית הגיעה לרמה שלא מאפשרת לחומרת האייפון להמשיך ולפעול, ומערכת ההפעלה דואגת לכבות אותו ליתר ביטחון. כפי שיוכלו להעיד משתמשים רבים מישראל, אין צורך בטבילה במים רותחים על מנת לגרום לאייפון להתנהגות זו, השמש הקיצית שלנו מספיקה בהחלט בימי השרב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אייפון מבושל. צילום מסך
רק להוסיף רוטב ובתיאבון./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully