וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני ווקר הפיצה משחק מציאות מדומה של נהיגה בשכרות - שנגמר בתאונה

אילן גלר

27.11.2016 / 6:09

למרות שמטרת החוויה היא ללמד את הצופה על קבלת החלטות מאחורי ההגה, הרי שלמעשה אנו לא זוכים לקבל אף החלטה במהלך הצפייה. מעבר לעובדה שהצופה חווה את האירוע הטראומתי בגוף ראשון, העלילה צפויה למדי וקשה להאמין שתשפיע על רבים

צילום מסך

מותג הוויסקי המוכר, ג'וני ווקר, חבר לענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג לצורך יצירת חווית מציאות מדומה ייחודית וחינוכית. מדובר בסרטון בשם Decisions שצולם ב-360 מעלות לצורך צפייה במשקפי המציאות המדומה של סמסונג (גלקסי Gear), ונועד לדמות נהיגה בשכרות, כדי לשכנע את הצופה שמוטב לו לוותר על השילוב של נהיגה ואלכוהול.

מי שציפה למשחק מחשב מתוחכם עלול להתאכזב, שכן מדובר בחוויה לא אינטראקטיבית המציגה תמיד את אותו הסיפור שצולם מראש: אנו עוקבים אחר קורותיה של אישה שהתקבלה לעבודה נחשקת, עוצרת לחגוג עם הרבה משקאות אלכוהוליים, ואז כצפוי גורמת לתאונה המביאה למותה, וגם לפגיעה קשה בשתי מכוניות נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מספיק אפקטיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שמטרת החוויה היא ללמד את הצופה על קבלת החלטות מאחורי ההגה, הרי שלמעשה אנו לא זוכים לקבל אף החלטה במהלך הצפייה. מעבר לעובדה שהצופה חווה את האירוע הטראומתי בגוף ראשון, העלילה צפויה למדי וקשה להאמין שתשפיע על רבים לנקוט בזהירות רבה יותר לאחר הבילוי. אתם מוזמנים להתרשם מההפקה בעצמכם - הסרטון זמין לצפייה בחינם ברשת. ניתן לצפות בו גם באמצעות מחשב או סמארטפון רגיל, אם כי כמובן את החוויה המלאה תקבלו רק עם משקפי מציאות מדומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully