וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הקצר הזה שרץ ברשת גורם לכל אייפון לקרוס

אילן גלר

24.11.2016 / 9:51

משתמשי אייפון רבים בעולם מדווחים על קישור לקובץ וידאו קצר שאחרי צפייה בו גורם לאייפון 6 ו-7 לקפוא. כדי לשחרר את המכשיר צריך לבצע הדלקה מחדש בכוח. אבל עדיף פשוט לוותר על הצפייה בקובץ

אם אחד מחבריכם שלח אליכם במהלך הימים אחרונים קישור לקובץ וידאו עם סיומת MP4 שאינכם מזהים, עדיף שלא תנסו לצפות בו. תקלה מוזרה בנגן הווידאו המובנה במערכת ההפעלה iOS גורמת לה לקרוס זמן קצר לאחר ניגון הווידאו.

התקלה נתגלתה באחת מקבוצות הדיון של אתר Reddit, ומשם התפשטה בזריזות לכל רחבי הרשת. עיקר הקריסות דווחו בעת ניסיון צפייה בווידאו דרך לינק שהתקבל אפליקציית ההודעות iMessage של אפל, אם כי דיווחים שונים מעידים כי שליחת הלינק דרך ווטסאפ גורמת לתוצאה זהה וגם קבלת הקובץ עצמו. כל מכשירי האייפון מהדורות האחרונים מושפעים מהבאג, כולל מכשירי אייפון 6, 6S ו-7.

אפל טרם הגיבה באופן רשמי לבאג, שגורם למכשיר לקפוא אחרי כמה שניות, אך סביר להניח כי תפיץ במהלך הימים הקרובים עדכון ל-iOS שיפתור אותה. בינתיים, אם מכשיר האייפון שלכם קרס או נתקע לאחר שאחד מחבריכם המרושעים החליט לשלוח לכם את הקובץ, לחצו על כפתור הבית שמתחת למסך וכפתור ההפעלה שמצד ימין במקביל - פעולה זו אמורה לאתחל את המערכת כך שתוכלו להמשיך ולעבוד עם המכשיר כרגיל. באייפון 7 לחצו על כפתור ההדלקה והנמכת הווליום במקביל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרטון לא כזה מעניין./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully