וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4 שטבע בתחתית אגם נמצא לאחר שנה – ועדיין עובד

אילן גלר

27.11.2016 / 7:22

"סיפורי ההישרדות המדהימים שאותם משתפים עמנו לקוחותינו לא מפסיקים אף פעם להפתיע אותנו", אמרה אפל בתגובה. חבל שהיא לא הגיבה כל כך מהר כשהמשתמשים דיווחו על תקלות קליטה באייפון 4 כשהוא היה חדש

מדי כמה שבועות צצה עדות ברשת לכך שדווקא מכשיר אייפון 4 של אפל, שגרר לא מעט ביקורת על אמינותו הטכנית הלקויה ותקלות אנטנה, היה אחד המכשירים המוצלחים ביותר של החברה. הפעם הסיפור מתרחש בפנסילבניה, שם דייג איבד את מכשיר האייפון 4 שלו בתחתית אגם קפוא לפני יותר משנה.

"אני ושני חברים יצאנו למסע דייג חורפי", מספר הדייג מייקל גונטרום. "ישבנו בסירה שלנו וחשתי משהו תופס בחוט החכה שלי. הנחתי בצד את מכשיר האייפון, והוא החליק ונפל מטה דרך החור לתוך האגם. הצלחתי לתפוס את הדג, אבל זה ממש לא היה שווה את זה". לאחר כמה חודשים, בעקבות עבודות תיקון בסכר סמוך, רוקן האגם ממים והעובדים ערכו חיפוש בתחתיתו על מנת לאתר חפצים שאבדו במהלך השנה. האייפון של מייקל היה אחד מאותם חפצים, ולאחר שיובש ונטען חזר מיד לפעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי שנה בתחתית האגם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנס: המכשיר עדיין עובד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל קלגרן, שאיתר את המכשיר בקרקעית האגם, סבור כי גם הקייס שבתוכו הונח, מתוצרת OtterBox, סייע להישרדותו. כעת המכשיר עושה את דרכו בחזרה לבעליו החוקיים, וימסר כנראה לאמו של מייקל הזקוקה לסמארטפון. אפל עצמה מיהרה לפרסם תגובה רשמית לסיפור: "סיפורי ההישרדות המדהימים שאותם משתפים עמנו לקוחותינו לא מפסיקים אף פעם להפתיע אותנו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully