וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש של פייסבוק יסייע לכם למצוא Wi-Fi חינם

אילן גלר

27.11.2016 / 5:55

נכון לעכשיו מדובר עדיין בפיצ'ר ניסיוני שיש להפעילו באופן ידני דרך הגדרות האפליקציה, והוא זמין למשתמשי iOS בלבד. כמו כן, הוא פועל במספר מוגבל של מדינות, אם כי הרשימה צפויה להתרחב בקרוב

בפייסבוק רוצים לשמור עליכם מחוברים לרשת בכל מקום ובכול זמן, כדי שתוכלו להמשיך ולשתף חוויות עם חברים (וכמובן לצפות בפרסומות וללמד את הרשת החברתית עוד על העדפותיכם). לצורך כך, החלה הרשת החברתית לבחון תכונה חדשה באפליקציה הניידת שלה: איתור רשתות Wi-Fi בסביבתכם, אליהן תוכלו להתחבר בחינם.

נכון לעכשיו מדובר עדיין בפיצ'ר ניסיוני שיש להפעילו באופן ידני דרך הגדרות האפליקציה, והוא זמין למשתמשי iOS בלבד. כמו כן, הוא פועל במספר מוגבל של מדינות, אם כי הרשימה צפויה להתרחב בקרוב. לאחר ההפעלה, תציע לכם פייסבוק מיקומים שונים, ברובם בתי עסק, בהם תוכלו להתחבר לרשת בחינם, לצד מידע רלוונטי כמו מרחק, זמן הליכה ואפשרויות ניווט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשת עבורכם Wi-Fi בחינם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כדי לעזור לאנשים להישאר מחוברים לחברים ולחוויות החשובות להם, אנו משיקים תכונה חדשה שתקדם מיקומים בהם ניתן להתחבר לאינטרנט האלחוטי", נמסר מהחברה. מדובר ללא ספק גם בהזדמנות פרסומית נוספת עבור בתי עסק המעוניינים להופיע בפייסבוק, ולא נתפלא אם במוקדם או במאוחר תדרוש החברה תשלום מעסקים בעבור הופעתו של בית העסק שלהם במיקום אטרקטיבי במדריך רשתות ה-Wi-Fi שלה.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully